Morrie schreef:ik reed zo vaak mogelijk, in het weekend en door de week als mijn werk het toelaat en ik bij daglicht weg kan.
Op de BBQ passen ze wel alle 3, zijn ze nog nuttig, hoewel Ukkie stokouod is en ezel me erg taai lijkt.....
Van WLD (losse wand) blijven ze last houden, bij iedere bekapbeurt (volgende week donderdag komt ie weer) wordt er weer een stuk hoefwand weggehaald, met dit weer is het helemaal tricky, dat is gewoon levenslang. Ezels schijnen hiervoor meer vatbaar te zijn dan paarden (en gelukkig ook gemakkelijker te ontschoenen)
Bovendien, kan ik met m'n 100 kilo niet op een ezeltje van 1.20 gaan zitten, we zijn niet in Verweggistan waar ze dat wel doen, als ik dat hier zou doen, heb ik meteen allerlei instanties op m'n nek die voor de ezel opkomen
Maar goed, we gaan zien hoe het afloopt, ik heb de noodscenario's al klaar, bij mij is het glas nl. altijd half leeg
Mijn merrie heeft ook WLD gehad. Nu heeft ze nergens meer last van. De smid heeft het toen die tijd zoveel mogelijk weggehaald. Ik heb het toen moeten onderhouden met teatree olie en honing rechtstreeks van de imker.