Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
liefmeisje21 schreef:hallo ik had even een vraagje.
ik heb laast een barefoot cheyenne op mijn fjord met korte rug gehad, het ging hier om een maat 2 want anders passen de billen er niet in. Maar nu vond ik hem vrij lang maar er is mij verteld dat er alleen druk zit op de plek waar je zit dus alles wat er achter zit komt geen druk op. Nu heb ik een foto gemaakt en die achterste streep is waar het einde van de pad lag en die andere streep is het einde van de zitvlak.
nu heb ik ook horen zeggen dat het zadel wat meer naar achter moet liggen dan een boomzadel. Kan dit kloppen.
xdesix schreef:Kan ik hier ook wat vragen stellen?
Pas ik met maat 40 op een barefoot london maat 1, ik ben ongeveer 1.68 lang en weeg ongeveer 67 kilo denk ik.
Ook ben ik benieuwd of bij de barefoot london de stijgbeugels onder het zweetblad kunnen. Ik zag namelijk dat deze een dubbel zweetbald heeft, kan iemand voor mij een fotootje maken van hoe het dubbele zweetblad eruit ziet?
En heeft het oude model ook een dubbel zweetblad?
Dayna schreef:Nou moet ik erbij zeggen dat door de hoge lepel mijn bodyprotector er steeds tegen aan zit. Is de lepel van de London veel lager? Denk dat ik dan voor dat model ga, aangezien ik de komende tijd nog wel met bodyprotector op mijn groene paard rij.