Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
russel schreef:Ik vond die engelsman het allemaal erg goed uitleggen, ook als hij het zadel op pompt en hoe het paard beweegt als je gaat zitten en je het zadel niet goed hebt opgepompt. Ik ben kennelijk een beetje scheef...Hij gaf mij het idee dat hij heel goed wist waar hij over sprak.
Dat gaf mij wel het gevoel dat je heeel erg afhankelijk bent van een hele goede aanpasser, anders ga je de mist in..die engelsman doet het dus helaas niet...
WOW is bezig met hoofdstellen heb ik begrepen, daar ben ik razend nieuwsgierig naar, want ik heb een anda die normale halsters niet past, achter zijn oren doet het zeer, is het te kort, de vorm klopt niet en WOW komt met een curved kopstuk, rondingen bij de oren!!
MarChak schreef:Idd Needje, sommige ruiters komen er ineens achter dat hun eigen balans niet zo goed is - en zeker op een paard dat ruimer gaat bewegen. En dat is hard werken! (haha moest ook wennen hoor, maar wil niet anders meer)
mellamoshan schreef:hey weet iemand trouwens wat de kosten zijn van die movable block's? Heb er nu redelijk dunne in maar ben erg van de veel wrong... (A)