swatch schreef:Ik heb inmiddels advertenties op marktplaats gezet. Van de heritage heb ik nog nieuwe bandages en oornetje. Dekje vind ik zelf nog leuk om te houden.
ahh jammer ik was benieuwd of je evt dekje te koop had haha
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hermelijnhof schreef:Oke, jongens en meisjes; na zorgvuldig inventariseren van de collectie versus kastruimte, heb ik besloten van enkele dekjes afscheid te nemen. Ze moeten nog even wassen en op de foto zetten, maar ik wilde eerst even peilen of er hier iemand is die mogelijk wil hebben, voordat ik ze op Marktplaats zet. Stuur me maar een PB als je interesse hebt in een of meerdere, dan PB ik je de fotos zodra ik die heb gemaakt, en de prijs etc.
* Suede DR L - Fig
* Suede DR L - Musk
* Suede DR L - Mink
* Suede DR L - Midnight Blue
* Suede DR L - Marine
annaxmaex schreef:Fotos van de peony, orchid bloom en French rose, totaal andere roze kleur weer![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Oretha schreef:[ Afbeelding ]
Verschil Peony en French rose. Wel vanaf de internet foto s. Ben benieuwd naar het Verschil irl
Sterrenpony schreef:Hier na aanleiding van voorbeelden hier de s/m gekocht voor me haflinger, erg blij mee en past heel netjes.
Hier me barbie pony met de Peony![]()
[ Afbeelding ]
Sterrenpony schreef:Hier na aanleiding van voorbeelden hier de s/m gekocht voor me haflinger, erg blij mee en past heel netjes.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]