Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LETS schreef:Meelezer meld zich! Raak helemaal enthousiast van jullie leuke foto's. Heb nu alleen nog de carbon mesh navy, maar vind die ink blue ook gaaf! En nu met korting... Hmm. Zit er nog verschil in de loire classic en memory foam mbt uitgesneden zijn bij de schoft? Mijn paard heeft een hele hoge schoft.
Goldie schreef:
Granoek schreef:Wat denken jullie, ik was altijd helemaal weg van mijn green cotton omdat de kleur exact was wat ik zocht maar vind de suedes echt wel veel mooier.
Green vervangen door hunter green? Ik twijfel omdat de hunter niet echt dat donker groene is maar ik vind hem wel gewoon heel mooi op zich
[ [url=m/NOmlYE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Granoek schreef:Wat denken jullie, ik was altijd helemaal weg van mijn green cotton omdat de kleur exact was wat ik zocht maar vind de suedes echt wel veel mooier.
Green vervangen door hunter green? Ik twijfel omdat de hunter niet echt dat donker groene is maar ik vind hem wel gewoon heel mooi op zich
Bottles schreef:Granoek schreef:Wat denken jullie, ik was altijd helemaal weg van mijn green cotton omdat de kleur exact was wat ik zocht maar vind de suedes echt wel veel mooier.
De Green is echt een prachtige kleur! Staat je paard ook echt heel mooi! Denk mooier dan de hunter green hoor!
ZoeyDercks schreef:Ik heb besloten ook de Loire te willen zonder foam. Weet iemand die leuk in de aanbieding?
Iesje0485 schreef:Hey allemaal! Ik volg ook!
Ik heb een vraag over de Lemieux dekjes. Ik wil er graag een aanschaffen maar ik heb een trekpaard, aangezien ze best wel breed is vraag ik me af of het dekje dan wel mooi ligt. Heeft iemand hier ervaringen mee?
Ter vergelijking: de eskradon cotton dekjes liggen heel mooi
En hoe is de ligging van het dekje? Schuift hij heel erg of ligt hij mooi stil?
Ik bedoel deze:
[ [url=m/dlF13w.png]Afbeelding[/url] ]