PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Zeppelin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 21:08

maartje_h schreef:
Beetje benieuwd voor diegene die de pink ruffle al binnen hebben. Verschilt de kleur erg van de foto's van p.s.?
Die discussie loopt namelijk op fb. En als ik hem daar op de foto zie, dan denk ik , dat kleurtje vind ik niet heel geweldig..

Ik heb hem vandaag ook binnengekregen, weet nog niet of ik hem houd. Hij toont wel een andere kleur roze dan op de foto's. Niet lelijk, maar roze is denk ik toch niks voor mij. Het donkerroze randje is trouwens velvet

Zazzou2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 21:24

_Zeppelin schreef:
maartje_h schreef:
Beetje benieuwd voor diegene die de pink ruffle al binnen hebben. Verschilt de kleur erg van de foto's van p.s.?
Die discussie loopt namelijk op fb. En als ik hem daar op de foto zie, dan denk ik , dat kleurtje vind ik niet heel geweldig..

Ik heb hem vandaag ook binnengekregen, weet nog niet of ik hem houd. Hij toont wel een andere kleur roze dan op de foto's. Niet lelijk, maar roze is denk ik toch niks voor mij. Het donkerroze randje is trouwens velvet

Ik heb hem alweer verkocht.. vond hem heel erg tegenvallen

Zazzou2016

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 21:24

Sorry voot DP
Heeft iemand toevallig de pale pink bandages te koop ?

gewoonmarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 22:53

Ik heb de pink ruffle ook vandaag binnen gekregen. Ben er erg blij mee. Inderdaad anders dat de advertentie maar ik krijg de kleur zelf ook niet goed op de foto. Vind het echt wel een lekker Barbie kleurtje <3
Ik heb een zwak voor roze, hem meestal basic kleuren als zwart/grijs/beige maar roze is m’n quilty plessure :D

gewoonmarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 22:55

Mijn jeansbroek van ps is er ook, ik twijfel nog wat ik daarvan vind. Hij gaat eerst met kaartjes eraan in de kast.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 23:58

Als je deze twee foto's vergelijkt:

Afbeelding

Afbeelding

De onderste is één van de verkoopfoto's, de bovenste is het dekje op mijn paard.
Is het dekje dan niet iets te klein voor mijn paard? Ik denk dat dat een beetje het probleem is dat ik met dit dekje heb. Als ik hem erop leg en het zadel erop heb, ben ik eerst een poos bezig met het dekje goed leggen. Dat heb ik bij de ES dekjes niet en ik heb vandaag even goed vergeleken, en de ES dekjes zijn net iets groter. Ik twijfel dus nog steeds of ik hem verkoop of niet, want als hij eindelijk ligt, vind ik het wel mooi.. Maar ik zie wel dat hij achter iets meer omhoog trekt als op de vergelijkingsfoto. Maar is hij echt te klein of valt het mee?

Devic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 00:19

Hij ziet er niet te klein uit, zo op de foto lijkt het prima te liggen. Zou het niet komen door de combinatie van je bontje en de dikkere stukken vooraan bij PS dekjes?

Hoe ligt het zonder bontje?

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 00:31

Zonder zadel zit hij direct al scheef.. Leg ik hem aan de ene kant goed, ligt hij aan de andere kant weer raar.. Zonder het zadel erop krijg je hem ook niet goed, alleen doordat het zadel er dan op ligt, kun je hem er goed op krijgen. Anders verschuift hij direct weer zo dat hij aan de andere kant raar gaat liggen.. Het is echt heel apart..

Devic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 00:43

Goh ja...das wel raar ja. Je paard lijkt wat ronder geribt? Misschien heeft het daar wat mee te maken? Er zijn hier vast wel meer mensen met met een wat ronder geribt paard, misschien kunnen die er wat zinnigs over zeggen. Mijne is ook aardig rond maar ik heb dressuurdekjes

Zo voor het zicht ziet het er echt niet raar uit. Maar kan me voorstellen dat het behoorlijk irritant is om zo te zitten prutsen om een dekje recht op je paard te krijgen.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 00:53

Ja, hij is 1,70m en wat breder / rond geribt inderdaad. Het is zeker irritant om steeds eerst te moeten prutsen met het dekje totdat hij goed ligt.. Maar ben ook bang dat ik later spijt krijg als ik hem verkoop, ik weet het ook niet.. :\

Romanoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 08:06

Als het niet ligt zou ik me er aan kapot ergeren en niet meer gebruiken :')

Die pink ruffle lijkt ind niet zo barbie-roze als op de productfoto’s. Meer oud roze.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 08:44

Ik erger me er ook kapot aan.. Maar dan ligt hij eindelijk goed of zie ik de foto en dan lijkt hij dus wel echt heel mooi en dan twijfel ik weer en vind ik het toch weer zonde om hem weg te doen :+

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 08:50

Mm denk eigenlijk wel dat hij te klein is of je zadel te groot hahah.
Ik irriteer me daar ook aan dus als die van mij was had ik hem verkocht.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 09:04

R_emkee schreef:
Mm denk eigenlijk wel dat hij te klein is of je zadel te groot hahah.
Ik irriteer me daar ook aan dus als die van mij was had ik hem verkocht.

Haha, maar een nieuw zadel dan, eventueel met nieuw paard erbij? :D :+ Lastig.. Ben echt bang dat ik er spijt van krijg als ik hem verkoop, maar ook wel dat hij in de kast blijft liggen als ik hem houd..

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 09:14

Ik vind hem te klein en niet mooi liggen. Heb je ES springdekjes en liggen die beter? Anders zou ik hem vervangen met Midnight White Edge in spring bijvoorbeeld of hier, de Royal Classic Blue, die kan ik vast nog wel ergens voor je in springen vinden.

Royal Classic
Afbeelding

Midnight White Edge
Afbeelding

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 09:34

Ik merk ook dat mijn ps dekje in combi met bontje niet zo lekker ligt als de es. Maar bontje is tijdelijk tot ze wat meer gespierd is dus hou hem wel.

Bij mij schuift hij heel erg naar achter en mijn 2 es doen dat ook wel iets maar niet zo erg. Zal van de week eens foto voor en na springen maken.

Ik doe ook zadel inclusief bontje tegelijk op dekje leggen en dan ligt het verder wel goed. Afbeelding

Maar zoals je ook wel kan zien kan ik dekje niet lekker leggen met dikke deel vooraan door het bontje. En met de es dekjes heb ik daar geen last van. Ik houd hem wel want binnenkort kan het bontje onder zadel vandaan.

Wen1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 09:42

gewoonmarie schreef:
Ik heb de pink ruffle ook vandaag binnen gekregen. Ben er erg blij mee. Inderdaad anders dat de advertentie maar ik krijg de kleur zelf ook niet goed op de foto. Vind het echt wel een lekker Barbie kleurtje <3
Ik heb een zwak voor roze, hem meestal basic kleuren als zwart/grijs/beige maar roze is m’n quilty plessure :D

Ik heb precies hetzelfde *\o/* ik hou 'm ook :)

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 09:52

Mijn ps dekjes lagen goed tot ik er vd week een pad tussen deed en sindsdien schuiven ze ontzettend naar achter. Flink balen!

gewoonmarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 10:16

Ik ben eigenlijk altijd wel aan het prutsen als ik een dekje en een bontje onder het zadel doe. Maar het moet ook precies symmetrisch liggen. :o ik heb het idee dat door het bontje ertussen het wat lastiger gaat.
Ik vind het nooit zo erg dat het wat langer duurt. Heb nooit zo’n haast als ik met de paarden bezig ben. Daarentegen irriteer ik me er gelijk aan als ik bij een ander iets scheef zie zitten :+
Vooral frontriemen en dan soms zelfs bij een fotoshoot := gelukkig sta ik niet meer op een grote stal :o

ricojoreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 10:19

gewoonmarie schreef:
Ik ben eigenlijk altijd wel aan het prutsen als ik een dekje en een bontje onder het zadel doe. Maar het moet ook precies symmetrisch liggen. :o ik heb het idee dat door het bontje ertussen het wat lastiger gaat.
Ik vind het nooit zo erg dat het wat langer duurt. Heb nooit zo’n haast als ik met de paarden bezig ben. Daarentegen irriteer ik me er gelijk aan als ik bij een ander iets scheef zie zitten :+
Vooral frontriemen en dan soms zelfs bij een fotoshoot := gelukkig sta ik niet meer op een grote stal :o

Hahahah, zo herkenbaar :') Niemand anders mag ook mijn pony opzadelen :+

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 10:24

ricojoreen schreef:
gewoonmarie schreef:

Hahahah, zo herkenbaar :') Niemand anders mag ook mijn pony opzadelen :+

hier ook :D

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 10:59

Ik ben dus fotograaf.. En waar ik zo'n hekel aan heb ik scheve frontriemen of uitstekende riempjes.. het niet door passanstjes doen :roll:

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 11:02

Oh jaaaa, of als je je sperriem door het lusje bovenop hebt zitten ipv andersom door een extra passantje. Zeker voor een fotoshoot ziet dat er echt niet uit.

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 11:21

Texas02 schreef:
Als je deze twee foto's vergelijkt:

[ [url=m/IKnF4P.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/zthtWL.jpg]Afbeelding[/url] ]

De onderste is één van de verkoopfoto's, de bovenste is het dekje op mijn paard.
Is het dekje dan niet iets te klein voor mijn paard? Ik denk dat dat een beetje het probleem is dat ik met dit dekje heb. Als ik hem erop leg en het zadel erop heb, ben ik eerst een poos bezig met het dekje goed leggen. Dat heb ik bij de ES dekjes niet en ik heb vandaag even goed vergeleken, en de ES dekjes zijn net iets groter. Ik twijfel dus nog steeds of ik hem verkoop of niet, want als hij eindelijk ligt, vind ik het wel mooi.. Maar ik zie wel dat hij achter iets meer omhoog trekt als op de vergelijkingsfoto. Maar is hij echt te klein of valt het mee?

Ik vind hem ook niet zo mooi liggen. En om eerlijk te zijn, ik vind em ook niet zo speciaal alsin hij is makkelijk te vervangen :o dus ik zou wel verkopen en dan voor een andere donkerblauw gaan van ES

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 11:36

Haha, dat herken ik heel erg! Ik erger me er ook aan als er bij iemand anders iets scheef zit, en ik ben ook fotograaf. Op foto's moet het toch echt goed hoor :+

Ik vind juist die petrol rand van dit dekje zo mooi, ES heeft dat niet.. Maar het is niet anders, bedankt allemaal voor het kijken hoe hij ligt! :)