Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dus heb die Light tussendoor ineens nog nodig en wij brengen ze weg met wassen dus je bent ze minimaal 2 weken kwijt als ze snel zijn.
MyWishMax schreef:En mijn dekens worden niet zo vies van binnen dat de huid er last van heeft hoor. Ze worden na het seizoen gewassen, niet tijdens want dan zal je altijd zien dat ze precies nodig zijn. Met de recuptex en liner die eronder komen heeft ze nooit een vieze deken van binnen. Dus snap niet wat er slecht voor de huid zou zijn. Misschien als je een paard hebt met veel huidvet of continu de deken op een nat paard gooit misschien.
cynthia18 schreef:Ik wil al een langere tijd de recuptex aanschaffen. Alleen zitten wij onde/vlakbij hoogspanningskabels. Dus daarom durf ik het niet zo goed aan voor een evt magnetisch veld?? Heeft iemand hier ervaring mee?
Julia schreef:cynthia18 schreef:Ik wil al een langere tijd de recuptex aanschaffen. Alleen zitten wij onde/vlakbij hoogspanningskabels. Dus daarom durf ik het niet zo goed aan voor een evt magnetisch veld?? Heeft iemand hier ervaring mee?
Ja, ik! Heb van een kennis een Bucas recuptex mogen lenen. Het had geen zichtbaar ontspannend effect op mijn paard, maar het leek wel alsof de deken ‘oplaadde’ door de hoogspanningskabels. Na enkele uren kreeg ik bij het afdoen van de deken een klap stroom waar je u tegen zegt. Niet te vergelijken met bv een statische fleecedeken oid. Heb het een aantal keer voor enkele uren geprobeerd met telkens hetzelfde resultaat. Eenmalig met transport op concours gebruikt, toen geen stroom gehad. Heb de deken niet meer gebruikt en teruggestuurd naar kennis.
Ik zit nu zelf naar Back on Track te kijken, maar durf niet zo goed meer