Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pleiada schreef:Nou ben ook wel benieuwd wat hij er aan gaat doen
xyzutu2 schreef:pleiada schreef:Nou ben ook wel benieuwd wat hij er aan gaat doen
Ik ook.![]()
Nu is Rio door zijn verleden niet zo dol op zadels, maar ik ben niet zo dol op zonder zadel op hem zitten. Dat een hoog liggende ruggengraat en hoge schoft vervelend zijn voor het zadel is één ding, maar zonder zadel is het comfort ook niet echt hoog...
ittheclown schreef:Oehh vraagje over de Karslund van hierboven. Ik heb van de week op een Karslund S line gereden ( volgens mij niet boomloos ? )een.. 16,16,5 inch ongeveer echt ongeloofelijk dat mijn bips erin paste. Maar ik vroeg me af of de Karslund van hierboven dezelfde maat ongeveer heeft van de zitting ? f dat hij wat ruimer uitvalt ? Ik vraag het omdat we morgen bezichteging twee hebben bij een IJslander waar we behoorlijk verliefd op zijn en als het morgen goed gaat en hij komt door de keuring kopen we hem waarschijnlijk. Maar hij heeft nu een IJslander zadel waarbij je dus echt helemaal op de lepel zit en aangezien mijn bips het grootste van mijn lichaam is ziet dat er niet uit dus zou graag het zwaarte punt een tikje meer naar voren hebben als we zadel gaan kopen. Ik was nieuwschierig of dit een optie voor ons zou zijn .. de S line.. is namelijk een stuk duurder had ik gezien. Wil ook de passervice laten komen mar zag dat hun niet alle merken en modellen van zadels hebben ?
pmarena schreef:Leuk weer die schoenen / laarzenEcht gaaf hoor wat die allemaal zit te hobby'en
Heeft hij ook geen kleinkinderen ofzo waarvoor die wat soepele eerste schoentjes heeft gemaakt en nog wat leuke modelletjes over heeft
woepsie90 schreef:Vraagje! Morgen ga ik voor het eerst op mijn Ghost rijdenWe verhuizen mijn paard rijdend naar zijn nieuwe stal, scheelt trailer gedoe. Is ongeveer drie kwartier rijden.
Maar. Ik heb net pas die kussens eronder echt bekeken en zie ook dat je ze gewoon kas loshalen en op een andere plek kan plakken![]()
Mijn testmoment met de Ghost was echt kak (lang verhaal). Ik heb er toen gewoon geen aandacht aan besteed, geen tijd voor.
Maar, ik ben nu benieuwd.
Stel, ze zitten niet ideaal voor mijn paard (dit weet ik dus niet). Zal hij er morgen dan veel last van hebben op dat (stap) buitenritje, als ze dus niet goed zitten? Hoe kan ik zien of ze wel/niet goed zitten?
[ [url=m/uNa0Gp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/EolReV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RRDrX3.jpg]Afbeelding[/url] ]
woepsie90 schreef:Vraagje! Morgen ga ik voor het eerst op mijn Ghost rijdenWe verhuizen mijn paard rijdend naar zijn nieuwe stal, scheelt trailer gedoe. Is ongeveer drie kwartier rijden.
Maar. Ik heb net pas die kussens eronder echt bekeken en zie ook dat je ze gewoon kas loshalen en op een andere plek kan plakken