Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mavantos schreef:Wat vinden jullie van de Harry's Horse Protech Compositi? Voor op de wei zouden ze dan moeten zijn.
mavantos schreef:Wat vinden jullie van de Harry's Horse Protech Compositi? Voor op de wei zouden ze dan moeten zijn.
danaderese schreef:mavantos schreef:Wat vinden jullie van de Harry's Horse Protech Compositi? Voor op de wei zouden ze dan moeten zijn.
Ik heb deze, gebruik ze om te longeren als de bak te modderig ik, even onder de kraan en zand is weg.
Om te rijden vind paardlief ze niet fijn. De weide weet ik persoonlijk niet. Ook krijgt hij, als ik ze veel gebruik, kale plekjes bij de kogel.
Luchtig zijn ze wel, mag ook met zo'n gaten
mavantos schreef:danaderese schreef:Ik heb deze, gebruik ze om te longeren als de bak te modderig ik, even onder de kraan en zand is weg.
Om te rijden vind paardlief ze niet fijn. De weide weet ik persoonlijk niet. Ook krijgt hij, als ik ze veel gebruik, kale plekjes bij de kogel.
Luchtig zijn ze wel, mag ook met zo'n gaten
Komt dat dan door het zand? Want in principe staat het gras hoog genoeg, dus echt zand zou er bij mij niet tussen gaan zitten. In de paddock gebruik ik toch mijn Dalmar beschermers.
meiske1577 schreef:Ik twijfel of ik een set lemieux stealth air xc boots zal bestellen voor zowel voor als achter. Mensen in dit topic die ervaring met deze hebben?
Blijven ze mooi bij een paard wat wat strijkt?
meiske1577 schreef:Hmm dat klinkt niet echt veelbelovend![]()
Ik zag ook de BR Pro mesh cross beschermers voorbij komen bij agradi....
iemand daar al ervaring mee?
https://www.agradi.nl/br-beenbeschermer ... t-full.htm
meiske1577 schreef:Ik twijfel of ik een set lemieux stealth air xc boots zal bestellen voor zowel voor als achter. Mensen in dit topic die ervaring met deze hebben?
pol013 schreef:meiske1577 schreef:Ik twijfel of ik een set lemieux stealth air xc boots zal bestellen voor zowel voor als achter. Mensen in dit topic die ervaring met deze hebben?
Ik heb de nieuwe. Kwaliteit lijkt nu prima.
Heb ze wel pas 3 keer gebruikt.
Ze draaien bij mij wel iets. De gell achtige bescherming is niet voorgevormd en heeft dan wat moeite met fijner beenwerk. Het lijkt er op dat dit steeds minder wordt. Ze zijn nu in ieder geval steeds beter blijven zitten.
Ik vind ze beschermend genoeg, ook voor de cross. Ik heb ze om mijn arm geknoopt en er eens flink mee op een tafel gebeukt. Prima.
_Anneruth schreef:Zijn de ANKY Climate Control boots al voorbij gekomen in dit topic?
Ik ben op zoek naar een beenbeschermer die naast niet te warm wordt ook voldoende beschermd bij bv aantikken. Ik vind die van ANKY er echt cool uitzien en zoals ze eruit zien zouden ze ook echt voldoende warmte beletten maar of ze ook voldoende beschermen tegen aantikken, daar twijfel ik nog een beetje aan.
Ir1ne schreef:Vraagje voor de mensen die crossen: ik zoek betaalbare springschoenen ZONDER no turn bobbel die weinig tot geen water opnemen. Iemand een idee?