Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
muppetmayo schreef:Oshaa wat fijn dat het zadel zo goed bevaltVoor de schoft heb ik helaas geen tips. Mijn haflinger heeft bijna geen schoft. Heerlijk gevoel he als alles dan ineens lukt
darkadia schreef:@Oshaa wat fijn dat het beter gaat nu met May! Misschien de kussens voor iets verder uit elkaar? Of zakt het dan te ver op de schoft? Ben zelf niet zo thuis in ghost, maar zijn vast mensen hier die je er wel antwoord op kunnen geven
MaricoGraphy schreef:Manon, ik denk dat de pad is aangekomen. Kreeg een SMS van mijn buurvrouw dat er een pakket is voor mij. Heb gelukkig goede buren die graag pakketjes aannemen als wij niet thuis zijn.
Dus morgen kan ik het zadel testen met uw pad eronder.
Maar kan ik dat pad ook combineren met dat bontjespad die ik gekocht had?
ManonGrr schreef:MaricoGraphy schreef:Manon, ik denk dat de pad is aangekomen. Kreeg een SMS van mijn buurvrouw dat er een pakket is voor mij. Heb gelukkig goede buren die graag pakketjes aannemen als wij niet thuis zijn.
Dus morgen kan ik het zadel testen met uw pad eronder.
Maar kan ik dat pad ook combineren met dat bontjespad die ik gekocht had?
Mooi dat het binnen isIk denk niet dat je twee pads eronder kan gebruiken, maar dat weet ik niet zeker.
EDIT: inmiddels is mijn bestelling van becidor binnen. Alleen jammer dat ze niet even uit zichzelf een bericht stuurt dat de bestelling toch niet op voorraad is en het dus langer gaat duren
Buitenzinnig schreef:Even snel tussen het huishouden door.
Wat leuk dat het geslaagd was!
Doe maar even een mailtje als je wilt, wat overzichtelijker dan pb's