(weet niet of ik dat hier mag vragen anders sorry modjes)
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
annelinnie schreef:Ik ben ook aan de slag gegaan! Inmiddels zijn mijn sporen en beugels goudkleurig geverfd met Hamerite metaalverf en heb ik donker blauw, champagne, chocolade bruin en herfst rood leerverf besteld.. Ik ben benieuwd! 1 paar laarzen wordt blauw, misschien met een crème accent. De andere weet ik nog niet. Sporenbandjes worden bruin en hoofdstel(len) worden roodbruin met beige onderlegd. Spannend en lekker uitproberen deze zomer!
Ik had nog wel een vraag.. Hoe belangrijk is finisher?
Leen schreef:annelinnie schreef:Ik ben ook aan de slag gegaan! Inmiddels zijn mijn sporen en beugels goudkleurig geverfd met Hamerite metaalverf en heb ik donker blauw, champagne, chocolade bruin en herfst rood leerverf besteld.. Ik ben benieuwd! 1 paar laarzen wordt blauw, misschien met een crème accent. De andere weet ik nog niet. Sporenbandjes worden bruin en hoofdstel(len) worden roodbruin met beige onderlegd. Spannend en lekker uitproberen deze zomer!
Ik had nog wel een vraag.. Hoe belangrijk is finisher?
Kan je laten weten of het goed blijft zitten op stijgbeugels en sporen? Ik had goudkleurige stijgbeugels van br, maar nu blijkt dat ook maar een verflaagje te zijn die er ondertussen al deels af is