Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rianne_ schreef:Leuk leuk, ben nu al benieuwd!Zodra ik mijn set compleet heb plaats ik ook wel even foto's.
Gister een hoofdstel en teugels besteld en vandaag bit.. De fenders/beugels vorige week al. Kan niet wachten tot alles binnen is
Yvankaxx schreef:Ik heb een vraagje, voor mijn verzorgpony heb ik een barefoot london maat 2 op het oog. Alleen ze heeft niet een heel lange rug, dus ik vrees dat hij wat aan de lange kant is ivm de 18e rib. Is de lengte met boomloos ook zo belangrijk?
Kirsha schreef:Ook lekker aan het shoppen geweest dusIk ben benieuwd!
Heeft iemand ervaring met het Barefoot Be Gentle touwhalster? Wat ik zie is dat die ook ringetjes heeft zodat je hem als sidepull kunt gebruiken. Bij HorseCharms kan dat ook, maar daar zitten de ringetjes veel hoger (bij de knopen bovenaan de neusriem), die van BF heeft de ringetjes wat meer naar de onderkant zitten. Zou dat iets uitmaken voor tijdens het rijden, dat de inwerking anders is o.i.d.?
Ik kwam bij het Googlen inderdaad een paar oudere advertenties tegen van de Arizona Rose. Wat me opvalt is dat die ook allemaal 5 cm korter gemaakt waren. Zou het om hetzelfde zadel gaan? Want dan klopt dat verhaal van '1x mee gereden' waarschijnlijk niet
unihorses schreef:Kirsha schreef:Ook lekker aan het shoppen geweest dusIk ben benieuwd!
Heeft iemand ervaring met het Barefoot Be Gentle touwhalster? Wat ik zie is dat die ook ringetjes heeft zodat je hem als sidepull kunt gebruiken. Bij HorseCharms kan dat ook, maar daar zitten de ringetjes veel hoger (bij de knopen bovenaan de neusriem), die van BF heeft de ringetjes wat meer naar de onderkant zitten. Zou dat iets uitmaken voor tijdens het rijden, dat de inwerking anders is o.i.d.?
Ik kwam bij het Googlen inderdaad een paar oudere advertenties tegen van de Arizona Rose. Wat me opvalt is dat die ook allemaal 5 cm korter gemaakt waren. Zou het om hetzelfde zadel gaan? Want dan klopt dat verhaal van '1x mee gereden' waarschijnlijk niet
ik neem aan dat de barefoot fijner rijd... horsecharms is niet zo best met maten, scheefgeknoopte halsters e.d