Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sas_Mon schreef:ik heb een vraag, ik heb de oude WOW van mijn overleden paard vandaag passend gekregen (door een passer) op mijn jonkie zodat ik kan beginnen met inrijden. nu is het advies een H singel te kopen zodat de boel net wat stabieler ligt. ik kan natuurlijk een nieuwe kopen maar ik kijk liever eerst 2e hands of ik wat kan vinden. nu check ik marktplaats, boktmarkt en ebay regelmatig maar ik dacht ooit gehoord te hebben dat er een pagina op Facebook was waar veel wow artikelen te koop en ruil aangeboden worden. alleen ik kan hem nergens vinden. bestaat deze pagina en weet iemand daar de link van? alvast onwijs bedankt!! ik zoek 26 inch, kort tussenstuk en zwart. mocht iemand die nog hebben liggen hoor ik dat natuurlijk ook graag.
room10 schreef:Sas_Mon schreef:ik heb een vraag, ik heb de oude WOW van mijn overleden paard vandaag passend gekregen (door een passer) op mijn jonkie zodat ik kan beginnen met inrijden. nu is het advies een H singel te kopen zodat de boel net wat stabieler ligt. ik kan natuurlijk een nieuwe kopen maar ik kijk liever eerst 2e hands of ik wat kan vinden. nu check ik marktplaats, boktmarkt en ebay regelmatig maar ik dacht ooit gehoord te hebben dat er een pagina op Facebook was waar veel wow artikelen te koop en ruil aangeboden worden. alleen ik kan hem nergens vinden. bestaat deze pagina en weet iemand daar de link van? alvast onwijs bedankt!! ik zoek 26 inch, kort tussenstuk en zwart. mocht iemand die nog hebben liggen hoor ik dat natuurlijk ook graag.
Dat is fb pagina “De WOW Beurs”
Anjo te Baerts Triki is de beheerder, mocht je de pagina niet kunnen vinden haar een berichtje sturen. Wil ik tippen dat je voor de slappe H girth moet gaan, ik heb de harde en de zachte gehad, maar vind de laatste fijner !