Kan het zijn dat het zadel wat normaal super zit op een ander paard voor geen meter zit? Sinds donderdag heb ik een Fjordje erbij. Zat een zadeltje bij maar dat was veelzijdigheid. Dus ik m'n leenzadel erop gelegd en lag goed. Maandag in de bak gereden en zat dacht ik ook prima. Dinsdag buitenrit gemaakt en vooral op de terugweg merkte ik dat ik naar voren werd gegooid en dat de buitenkant van mijn bovenbenen ontzettend veel pijn deden tijdens het rijden (en erna).
Kan heel goed hoor dat je het zadel op je ene paard fijner rijdt dan op het andere. Ik heb een leenzadel waar ik op mijn jonge paard fantastisch op kan rijden maar op mijn oudere paard echt niet. Maar dat heb ik ook met andere zadels waar ik wel eens op rijdt. Het is toch de combinatie van paard en zadel wat het wel of niet lekker laat zitten.
Alice13
Geplaatst: 03-07-14 00:33
Blingh schreef:
Alice13 schreef:
De mijne kan geleverd worden!!!! Woehoe
en en en wanneer komt ie?
Moet nog worden in gepland. Ben momenteel zelf heel druk anders had ik hem as vrijdag al kunnen hebben. Maar geeft niet we wachten nog even heel geduldig af.
Asdecoeur
Geplaatst: 03-07-14 07:30
Marielle Rovers is gisteren gekomen bij mij voor Custom Zadels proberen.
Ik heb dus een Wolfgang Omni voor 5 dagen om te proberen ( zwart buffel-leer, met zwart lak voorkant en achterkant en een gold pipping)
Als ik kopen een Custom, deze zadel kan zijn een leenzadel, or ik kan ook kopen deze zadel en Marielle zal komen voor maken een goed fitting . ( de zadel past at 80% nu, als ik koop, ze wil komen maken het better)
Ok heb proberen een Everest , een Icon, ook een Advantage ik denk.
Marielle is super ! Een mijn leenzadel is zo prachtige !
( sorry voor mijn Nederlands, ik spreek Frans)
Anoniem
Geplaatst: 03-07-14 07:33
Ahaa Marielle is voor jou bijna naar Luxemburg gereden nadat ze bij mij is geweest
Ik zal nog proberen mijn Wofgang leenzadel deze week-end, om te zeker zijn, maar dat zadel kan passen goed voor Albatros en ik:) !!
Dus, ik heb deze morgen de prijs aanvragen bij Marielle om mijn leenzadel te kopen.
Dat kan zijn goed, omdat geen 16 weken om te wachten voor een zadel !! Het leenzadel is prachtige, en als ik doe een nieu, het zadel zal zijn bijna het zelfde als mijn leenzadel.....