Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jippe was flink op zijn bit aan het knagen de hele tijd en was lekker ontspannen. Flink in stap figuren gedaan, voor het eerst 2 mini stapjes achterwaarts gekregen
daarna flink wat draf gedaan en mijn eerste figuur in draf op de christ gemaakt (volte). Want draf en galop is vooral voor MIJ bedoeld, evenwicht enzo. En verder heeeeeel veel en ook heel hard galop gedaan. Was echt supergaaf, merkte echt samenwerking met Jippe, hij bouwde het tempo langzaam op en ik kon steeds meer ontspannen. Verstapte zich bij terugnemen, dus ik verschoof en hij stond stil.
hij lette ook goed op mijn zit en stemcommando's. Heb 1 keer zelfs vanuit een stapje hem in galop gezet, met 2 pasjes draf ertussen. Hij had er echt zin in. Kon nu ook rechtsom goed en lang galopperen en dat wilde hij eerst nog niet, ivm mijn evenwicht etc. Dus merk dat hij deze situatie steeds beter gaat inschatten. En hoe ik op hem zit.
Ik heb hem nu 10 jaar en dit is de eerste keer dat ie zo geblesseerd is dat ie uitgeschakeld is.
Ik hoop eigenlijk dat ik het nog kan en durf als ik oud ben; het geeft me zoveel plezier.
ik herinner me een stage waarbij ik de ouders van mijn stagebaas te paard hielp (lieve mensen waren ruim de 80 al gepasseerd ) om samen met hun dochter lekker buiten te gaan rijden door de bossen...zou willen dat ik , mocht ik het leven nog hebben, ook nog lekker rondhobbel 
the story of my life
Geen idee eigenlijk hoe eetbaar "ezel" is, ik heb nog nooit van ezelbiefstuk gehoord eigenlijk 

waar zou dat nou van komen
ik denk iets met een 1400 ponder, een schapenvachtzadel en meerdere rondjes snoeihard bakcrossen....