Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dorothea schreef:Ik merk dat nu mijn paard een WoW op zijn ruggetje heeft liggen, het doorzitten veel prettiger is. Ligt dit aan het zadel of aan het feit dat door het zadel de rug beter gebruikt wordt?
.
hihi ik snap m nu!

StefenFrens schreef:Heeft het merk ook een eigen website?
. De lucht aan de achterkant is nu minimaal (echt minimaal) in verhouding tot de voorkussens, dat hadden we nog nooit geprobeerd. Is volgens mij ook niet zo gebruikelijk. Het zadel ligt als je er naar kijkt niet zoals op het plaatje, maar mijn paard loopt beter als ooit. Ben helemaal blij
. Eigenlijk een heel klein dingetje wat verandert is, met een enorm effect. Het is nog niet wat het moet zijn, in galop schuift het nog te ver naar voren met mijn huidige singel, maar dat kan als het goed is verholpen worden met een curved of h singel (even kijken wat mijn paard het fijnst weer vindt). Het zadel schuift niet extreem, maar ik ben nogal pietluttig als het zadels betreft. Voor deze aanpassing schoof het zadel te veel naar voren, een andere singel had geen zin en het zakte ook te diep om de schoft. Een smallere headplate was het ook niet, dan klemde het teveel.