Maar even bij vriendinlief bedelen of ze langs wil bij de EJ deze week, dan kan ik die horze in het roze en groen halen en nog een setje zilveren misschien..
ik heb op stal groene zilveren en roze van ej liggen? haha raar dat ze nu dan geen groen meer hebben!
Saul
Geplaatst: 14-05-13 21:46
bente12 schreef:
ik heb op stal groene zilveren en roze van ej liggen? haha raar dat ze nu dan geen groen meer hebben!
Jij bedoeld de lime denk ik ?
Maureen_M
Geplaatst: 14-05-13 21:46
upendo schreef:
Haha, maarja, die verzendkosten!
Maar even bij vriendinlief bedelen of ze langs wil bij de EJ deze week, dan kan ik die horze in het roze en groen halen en nog een setje zilveren misschien..
Dan spaar ik liever nog door voor Lipica's. (wat ik sowieso doe.. Iemand ideeën voor mooie bruine Lipica's? Ik wil het Hurlingham model, maar wat staat daar nog mooi bij? )
Ja, chocobruin sowieso! Mevrouw Eva vond dat die lichte rand ervoor zorgt dat ik op een eskimo lijk.. ( ) Dus ik zit er wel over te denken om piping te doen maar dan in een lichter kleurtje bruin! (Of toch lekker beige te doen.. Ik vind dit ook prachtig: http://sphotos-a.xx.fbcdn.net/hphotos-a ... 9593_n.jpg ) Ik twijfel nog even verder haha..
Lak wil ik niet meer, met mijn 'oh, ik mest ook wel even de stal met mn laarzen' is het allemaal met tien minuten stoffig..
renskesanne
Geplaatst: 14-05-13 22:16
Regenpier schreef:
renskesanne schreef:
heeft iemand trouwens ook ervaring met de mondoni blyth rijlaars van divoza? deze
Ik heb ze wel eens gezien bij een clubgenootje, maar ik vind ze er erg goedkoop uitzien. De lak vind ik er helemaal niet mooi op zitten..