Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ominira schreef:Zijn er hier ook mensen die de pistache hebben van ES? Echt de pistache dus niet die met het witte randje. (Wellicht beide voor n vergelijkingsfoto)
Iemand enig idee hoe ik hier nog aan zou kunnen komen? In zowel de dressuur als spring variant. Ik zoek hem echt al bijna 2 jaar en nog zonder succes…
Ominira schreef:Zijn er hier ook mensen die de pistache hebben van ES? Echt de pistache dus niet die met het witte randje. (Wellicht beide voor n vergelijkingsfoto)
Iemand enig idee hoe ik hier nog aan zou kunnen komen? In zowel de dressuur als spring variant. Ik zoek hem echt al bijna 2 jaar en nog zonder succes…
anoukwendy schreef:Ominira schreef:Zijn er hier ook mensen die de pistache hebben van ES? Echt de pistache dus niet die met het witte randje. (Wellicht beide voor n vergelijkingsfoto)
Mogen alle drie weg voor een leuk bod
[ [url=m/g1Hkzv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ab61mK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Texas02 schreef:Vind hem wel heel mooi zo op de foto, de Merlot
Mijn Polar Night is ook binnenHij is zo mooi!!
Helaas te laat bezorgd om vandaag te gebruiken.
[ [url=m/erSC7v.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alleen het bitje zit een deukje in. Niet scherp ofzo, maar zowel boven als onder een klein deukje. Alsof een paard er hard op gebeten heeft. Zou dat wat uitmaken? Weet niet of het op de foto goed te zien is. Vind het zo vervelend om over een deukje te gaan zeuren.. Het maakt mij verder niet uit dat het er zit, zo lang mijn paard er maar geen last van heeft. Wat denken jullie?
[ [url=m/fjctPe.jpg]Afbeelding[/url] ]