Maar vandaag was dat allemaal niet het geval! Eerst lekker met beide een stukje over de weg en May gedroeg zich super, terwijl Madex alle kanten op dartelde. Gelukkig kent ze de lengte van de lijn heel goed, waardoor ik haar vrij makkelijk vanaf May vast kan houden. Het zadel lag super
. Daarna nog even een paar rondjes door de bak. Moest hiervoor eerst even afstappen en merkte toen pas hoe los de singel had gezeten - gevalletje buik uitzetten. Daarna heerlijk een paar rondjes gestapt, gegaloppeerd en gedraafd
. May liet voor haar doen heel netjes haar rug los en liep geweldig
. Zadel bleef netjes liggen, ondanks een paar scherpe bochtjes. Ben echt zo blij =DHet enige minpuntje is dat ik het idee hebt dat het wat strak op de schoft ligt. Een tijdje geleden werd al opgemerkt dat ze aardig wat spieren mist, vooral naast de schoft. Ze had na het rijden een paar warrige haren in het kuiltje naast haar schoft. Heeft iemand tips om dit op te lossen?
Voor de schoft heb ik helaas geen tips. Mijn haflinger heeft bijna geen schoft. Heerlijk gevoel he als alles dan ineens lukt
Inmiddels dus contact met de eigenaresse..
Zo maar eens een wijntje inschenken, is tenslotte toch vrijdag. Tot zover deze geweldig boeiende update!