Hopen dat je het ook inderdaad snel hebt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Die heb ik inderdaad.

jokari schreef:Fijn Krisha !
Tanteflavie, ik heb mijn grandeur op 30 gewassen, inlage eruit gehaald. Ik ben er niet onverdeeld gelukkig over omdat hij wat verwrongen lijkt. Maar dat is denk ik mijn eigen schuld want ik heb 'm in de zon te drogen gehangen, en dat was voor de lamsvel-onderkant mss niet zo'n goed idee. De inlages kunnen er zonder probleem terug in en pony protesteert ook nergens op, dus het lijkt vooral een optisch 'probleem' te zijn.
Kirsha schreef:Op de BM staat nu een Barefoot Arizona Rose zadel. Wa's dat nou weer? Ik kan er nergens iets over vinden. Is dit een limited edition ofzoiets?
Ben 'm wel vaker tegengekomen..
Nog nooit gezien. Weer iets wijzer!
Kan ik mooi eerst een weekje de Cherokee testen. Is de jouwe er inmiddels al? 
Heb het geld overgemaakt maar de banken zijn erg traag dus ze had het nog niet ontvangen.
Die heeft een vriendin/stalgenootje van me overgenomen, vandaar dat het zo snel ging.

Ik hoef maar 1 zadel.. Ben van plan helemaal om te scholen naar western dus dan is de Arizona prima.
) maar ik vind die toch ook heel gaaf. Maar ik kan me zo voorstellen dat die voor bijvoorbeeld een sprongetje niet ideaal is, dus daarvoor zou ik er denk ik toch wel graag een 'normaal' zadel bij houden. Dus ik wacht even rustig het testzadel af en beslis daarna
Begrijpelijk! Ik spring niet, dus heb dat probleem ook niet.. Haha. Ben benieuwd wat je besluit zal zijn!
Maar ik wil het wel graag beter leren, ooit.