Seven schreef:Ik doe eerder mn benen te veel naar achteren en ga van mn kont af zittenStoelzit kan ik niet zitten met mn heupen.
klinkt pijnlijk voor mij

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarChak schreef:Dan lijkt me je zadel niet goed liggen Maris, het diepste punt hoort gewoon in het midden te liggen.
Seven schreef:Ja dat is eigenlijk wat ik wil doenmaar naar meerdere keren contact met wwow engeland waren ze wel erg kortaf en geven aan dit liever niet meer te verkopen. Dus ik wil even met ze gaan praten face to face op het Equitana heb ik 2 jaar geleden ook gedaan.
Daar hebben ze ook altijd wel materiaal en anders wil ik vragen of ze dat zo kunnen versturen.
Weet trouwens iemand waar je meer info kan krijgen over de singel mogelijkheden ik wil daar bij de andere merrie eens naar kijken want die heeft dr singel plek wel erg ver naar voren.
Maris schreef:MarChak schreef:Dan lijkt me je zadel niet goed liggen Maris, het diepste punt hoort gewoon in het midden te liggen.
Dat ligt het ( geloof ik ) ook wel. Maar door de smalle headplate komt het zadel vanvoren gewoon ver omhoog. ik zit echt tegen de voorkant van de zitting aan. En ik denk dat dat me wat achterover duwt.
Aimee schreef:De voorkant van Wow is gewoon niet vrouwvriendelijk en zet het vrouwenbekken inderdaad achterover. Ongeacht de maat van de headplate.
Aimee schreef:Zinzi_jewel schreef:Ik ook niet . Maar heb padded wings en zgn Lady seat
Dat maakt het alleen maar erger.
Vrouwen zijn zich meestal niet bewust van de problemen. Of wijten bepaalde zaken niet aan (de vorm van) het zadel.
Aimee schreef:Heeft niks met vrouwelijke vormen te maken. Maar met de vorm van een vrouwelijk bekken.
Natuurlijk verschilt dat van persoon tot persoon. Maar de verschillen tussen een mannelijk bekken en een vrouwelijk bekken zijn onmiskenbaar.
De problemen bij vrouwen hoeven zich niet perse te uiten in rug- of bekkenproblemen.
Tja.... en zadels worden al eeuwen door mannen voor mannen gebouwd. Zo ook het Wow-zadel.
Het is dus geen specifiek 'commentaar' op Wow
Er zit voor mij wel een verschil in hoe verschillende zadelfabrikanten omgaan met de informatie mbt de bouw van een vrouwenbekken. Maar dat is meer iets van 'achter de schermen'.