gebruiken: omdat we, toen we Ilard kochten, vroegen aan de verkoper welke het best was, en toen hebben ze ons 1 van de duurst aan gesmeert

groetjes
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Paula schreef:Enkelgebroken bustrens. Wil een dubbelgebroken maar nérgens te vinden. (10,5 cm).
Boemm schreef:Ik zie nu pas dat ik een verkeerde benaming heb gebruikt, hier roepen ze dat het een africhtingsbit is. Ik weet niet precies wat het verschil is tussen een africhtings en correctiebit. Volgens mij is het ongeveer hetzelfde, zo niet, corrigeer me maarVal me er niet op aan dat ik niet precies weet wat het verschil is, ik weet wat goed is voor mijn paard en zou hem nooit met opzet pijn willen doen door onwetendheid. Dit is mij geadviseerd door mensen die het paard langer kennen en uit eigen ervaring weet ik dat dit het beste is.
Hier is een foto ervan.
Paula schreef:Enkelgebroken bustrens. Wil een dubbelgebroken maar nérgens te vinden. (10,5 cm).
Cynthiaaapje schreef:En ook al zou ik willen starten dan doe ik het bitloos of niet.. Ik heb mn principes en een bit in hangen hoort daar niet bij.
Wat iedereen doet moet iedereen zelf weten, maar ik rijdt en blijf bitloos rijden.