vandaag gekocht: nieuw roze halster voor mamas paard heeft ze lang naar gezocht: en een blauw veulenhalster voor het veulen dat komt: (niet opletten, was in de wagen)
Men nieuwe scapa set In het echt is het roze -paars achtig
Polly_
Geplaatst: 05-03-09 20:23
M'n nieuwe eurostar dekje jade-olive en de wat oudere multi stripe denim navy en scapa stone blue halster
Babsie_Flash
Geplaatst: 07-03-09 13:39
afgelopen maand heb ik weer een aantal dekjes gekocht, o.a. van Anky (seagreen en een 3e rafblauw ), van HH 3 dekjes (2x geel waaronder de sunshine) en een paarse. Verder een choco PK en een Scapa dekje en alles met bijpassende beenbescherming
en veel beenbescherming als Anky sky, Anky oxblood en voor o.a. de blauwe scapa bijpassende peesbeschermers van Horse & Rider en verder een HH deken en een paar frontriemen oftewel Friemlies en nog leren peesbeschermers met bont
Laatst bijgewerkt door Tanja op 13-03-09 09:03, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Advertentie tekst verwijderd, EA is het forum waar geadverteerd mag worden.
sethlover
Geplaatst: 13-03-09 21:34
mijn buitenrij-setje op mijn Seth (zo heet het paard )
Hoofdstel van Lucky Leather, met parelli finesse teugels. Onder het dekje de parelli theraflex pad, dekje (gevonden op equitana en metteen casandras naam op laten borduren) en stock zadel met flex ride beugels aan.
En onze nieuwe set sinds gisteren: Fel roze dekje met zilveren bies van HKM + fel roze gestreepte polo van PK En deze kon ik echt niet laten hangen: http://www.mijnalbum.nl/Foto-KMABDSJG.jpg
Anoniem
Geplaatst: 04-04-09 19:53
mijn nicht haar nieuwe uitrijdeken dit halster lag altijd maar in de kast