Net 50 min zwaar mee getraind, maar hij heeft niet geschoven.
Paardje zelf was toch best wel aan het zwemmen in zijn zweet, maar het pad was stúúúken droger dan die normale dekjes.
Superspul.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
magli schreef:Ik heb zelf geen ANKY-pads, maar heb er wel al mee gereden. Volgens mij is het goede aan deze pads de stof waaruit ze gemaakt zijn. Velen zeggen dat ze heel goed zweet opnemen, wel vind ik ze veel dikker in vergelijking met zadeldoeken van bv. BR.
Maar eerlijk gezegd denk ik nog altijd dat de meeste mensen ze kopen omdat ze mooi zijn, omdat het in de mode is en omdat het van ANKY is.
l3intj3 schreef:oo ik vind de ankypads wel handig hoorze blijven bij mij erg goed liggen
en bij die pads van HH zitten er wel lusjes aan, maar die zijn vet kort
Roverrr schreef:Heej, ik vind Anky wel leuk enzo
Maar die pads.. ik zie ze altijd afschuiven bij de paarden..
(ja op de hafjes na daar liggen ze perfect)
Lesliedje schreef:jaa had ik al een x gehoordl3intj3 schreef:oo ik vind de ankypads wel handig hoorze blijven bij mij erg goed liggen
en bij die pads van HH zitten er wel lusjes aan, maar die zijn vet kort
die moet je door het ringetje bij je zadel halen..
ik heb zelf zo'n dekje en die vind ik echt heel goed blijft ook heel droog na het rijden maar verschuift niet, ook zijn ze een stuk goedkoper!
saskia_trec schreef:Ik heb ook een anky pad, maar nee ik vind het echt drie keer niets!
de pad schuift naar achter tijdens het rijden, soms moet ik er wel 2x af om de pad goed te leggen!
zeer vervelend dus..
denkt iemand anders er beter over?