Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chocolaatje schreef:Hee leuk man, als ze in het zwart komen koop ik er zeker een!
Wanneer gaat het daadwerkelijk gebeuren?
Chocolaatje schreef:Hee leuk man, als ze in het zwart komen koop ik er zeker een!
Wanneer gaat het daadwerkelijk gebeuren?
loon_corr schreef:als je bijv. 2 kleuren dekjes doet?
zwart en wit. bijv?
Kyrseltje schreef:loon_corr schreef:als je bijv. 2 kleuren dekjes doet?
zwart en wit. bijv?
PoepchineesWe hebben het over 2 kleuren.. en ik kwam met zwart wit
welsje14 schreef:maar donkerblauw heb k wel dat word dan zo saaj
miekske schreef:Wat ook wel leuk is, Als iedereen het in het wit doet, Dan kunne ze elkaar beter herkenne met wedstrijden
Kyrseltje schreef:welsje14 schreef:nej zwart staat niet op een zwart paard lijkt mij en wit daar heb k er wel 3 van dus we kunnen beter een andere kleur dan zwart doen llijkt mij wit is oké
Als i kde reacties hier lees, willen wel veel wit ... En wit is dan weer leuk op een donker bruine en zwarte
miekske schreef:Wat ook wel leuk is, Als iedereen het in het wit doet, Dan kunne ze elkaar beter herkenne met wedstrijden
Anseltje schreef:Kyrseltje schreef:
Haha lijkt me wel vet, komen wij aanzetten, met onze bokt laarzen -sokken-hoofdstel-cap- en dekje , op de apdse
En met een ijslander en mega gekke knol!
Kyrseltje schreef:miekske schreef:Wat ook wel leuk is, Als iedereen het in het wit doet, Dan kunne ze elkaar beter herkenne met wedstrijden
Jaaaa
Ziiggy__ schreef:ik denk dat je het over de kleur maat vorm weet ik hethet nooit voor iedereen goed kan doen dus ik ben voor het idee van moondance gewoon logo's er opnaaien..
Anseltje schreef:welsje14 schreef:maar donkerblauw heb k wel dat word dan zo saaj
Jy ja.. niet iedereen!
welsje14 schreef:Kyrseltje schreef:
Als i kde reacties hier lees, willen wel veel wit ... En wit is dan weer leuk op een donker bruine en zwarte
k zei ook wit is oké maar zwart nej op een donkerpaard staat een hele donkere kleur weer niet
Olifant schreef:Kyrseltje schreef:Jaaaa
Niet iedereen hier op Bokt rijd wedstrijden
welsje14 schreef:maar donkerblauw heb k wel dat word dan zo saaj