Leuk topic dit ik heb pas een hele gave Schumacher gekocht waarvan de neus-en frontriem lichtblauw onderlegt zijn en in de frontriem ook nog bling bling steentjes, echt heel gaaf plaats nog wel een keer een foto hier.
Wat een handig topic, moet binnenkort ook op zoek naar een s&t hoofdstel. Had alleen nog geen idee maar ben nu al een stuk wijzer. Heb al heel wat moois voorbij zien komen vooral die BR van ts lijkt me wel wat. Rondgenaaid lijkt me idd ook mooi en iig een brede neusriem..
Ik ben sinds afgelopen vrijdag ook in het bezit van een S7T hoofdstel. Het is een hoofdstel van Imperial Riding, zwart, met zwart onderlegde brede neusriem en frontriem en blinde sluitingen. Ik vind hem zelf erg mooi en erg mooi bij mijn paard staan. Heb wel foto's gemaakt, maar die moet ik nog uploaden, dus die plaats ik vanavond, denk ik.
Ehm.. Bij een ruiterhuis bij mij in de buurt kan dat volgens mij wel..
Ik heb met mijn verjaardag de dikke zwarte dobert neusriem gekregen, en een V-frontriem. Alleen ik moet de frontriem even ruilen, omdat dat niet degene was die ik graag wou..