Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Coshina schreef:10 pagina’s al weer! Maar wat een gave opening! En heb al weer vele mooie foto’s voorbij zien komen![]()
Ik heb in de sale nog een dark olivine gekocht en toen viel de mahogany ook ineens in mijn mandje![]()
[ [url=m/w39sPd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dqCGR3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nog geen rij foto kunnen maken, maar die volgt nog.
annahiltlady schreef:[ [url=m/iuw3fj.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NyInFC.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oCfOl5.png]Afbeelding[/url] ]
Ik kwam dit tegen op pinterest vandaag, vond het wel grappig, al vind ik persoonlijk niet per se alles waar. Ben wel benieuwd, zijn er kleuren die jullie echt speciaal vermijden met de vachtkleur van jullie paard?
Danique_G schreef:annahiltlady schreef:[ [url=m/iuw3fj.png]Afbeelding[/url] ]
Ik kwam dit tegen op pinterest vandaag, vond het wel grappig, al vind ik persoonlijk niet per se alles waar. Ben wel benieuwd, zijn er kleuren die jullie echt speciaal vermijden met de vachtkleur van jullie paard?
Ja ik vermijd bepaalde kleuren omdat het niet bij mij of mijn paard staat. Ik ben zelf het kleurtype herfst en ik heb een koffievos. We staan dus wel echt in dezelfde kleuren. Heb ik haar niet op uitgekozen maar toegegeven, het is wel destijds door m’n hoofd geschoten![]()
Ik vermijd oranje op een vos en zwart op een lichte vos ook. Zelf sta ik niet in hele lichte of felle kleuren die die komen er ook niet op.
posje schreef:Hoi allemaal, zo nu en dan al wel eens wat gepost in de vorige topics. Kan jullie vaak niet bijhouden, maar wil proberen iets actiever te worden.
Ik ben benieuwd wie van jullie de ps of sweden mambo coffee of de ps of sweden burnt orange op een vos heeft liggen en hier een foto van wil delen?
De sale bij Ps zelf is wel heel aantrekkelijk om mijn collectie uit te breiden.. Ik twijfel nog om ook de alex baselayer hunter green te bestellen, de kleur lijkt alleen niet helemaal te matchen met het hunter green dekje. Heeft iemand van jullie die combinatie?
Danique_G schreef:annahiltlady schreef:[ [url=m/iuw3fj.png]Afbeelding[/url] ]
Ja ik vermijd bepaalde kleuren omdat het niet bij mij of mijn paard staat. Ik ben zelf het kleurtype herfst en ik heb een koffievos. We staan dus wel echt in dezelfde kleuren. Heb ik haar niet op uitgekozen maar toegegeven, het is wel destijds door m’n hoofd geschoten![]()
Ik vermijd oranje op een vos en zwart op een lichte vos ook. Zelf sta ik niet in hele lichte of felle kleuren die die komen er ook niet op.
darkadia schreef:Bij twijfel zeg ik altijd niet doen. Zeker omdat er hoop nieuws aankomt en dan zonde als je die niet kan bestellen toch?
urosa schreef:Mooi Anouk! Ik ben ook benieuwd, herken de kleur zo niet.
Maessie, ik snap wel wat je bedoeld qua hals, vind dat ook niet zo mooi. Wel jammer voor de rest valt ie mooi!