Maat Felix Buhler dekje voor dressuurzadel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

TurboDi

Re: Maat Felix Buhler dekje voor dressuurzadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 20:38

Ahh thanks allemaal voor de tips!!

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 13:07

TurboDi schreef:
Heeft iemand ook een mooie bruine set gevonden ? Ik heb een bruine wintec en zoek daar eigenlijk een mooi (donker) bruin dekje etc bij maar lijken ze niet te hebben? Wat staat nog meer mooi bij bruin tuig? Altijd zwart gehad dus vind t best lastig :Y) heb een haflinger trouwens, even voor t kleur paard :o

Ik heb cognac tuig en een wat meer bruin springzadel, kleuren die ik oa heb:
- Felrood
- Bordeauxrood
- Olive
- Mosterdgeel
- Donkergroen
- Oudroze
- Oranje
- Petrol kleur

En navy staat nog op het lijstje :) Ik heb wel een schimmel moet ik erbij zeggen, maar behalve de mosterdgeel (twijfelgevalletje) denk ik dat deze kleuren op een haf ook mooi staan :j

romanacutiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 13:44

Ik vraag me af of er nog meer mensen hier last van hebben. Heb dit dekje nu 1x gebruikt en meteen zaten er zweetvlekken op de plek waar het zadel heeft gelegen.. Heb het dekje 1,5 week geleden gebruikt en de foto is van vandaag

Afbeelding

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 13:55

Wat zonde! Paard wat ik rijd zweet echt heel erg, maar dekje ziet er nog verrassend netjes uit

Fudge

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 15:23

romanacutiee schreef:
Ik vraag me af of er nog meer mensen hier last van hebben. Heb dit dekje nu 1x gebruikt en meteen zaten er zweetvlekken op de plek waar het zadel heeft gelegen.. Heb het dekje 1,5 week geleden gebruikt en de foto is van vandaag

[ [url=m/gBq1Ks.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb niet exact dit dekje maar wel een soortgelijke uit de collectie van 2 jr geleden, die heeft dit inderdaad ook. Ik vind de dekjes ook behoorlijk dik en ik heb het idee dat ze daardoor nog meer zweten.

Tegen de zweetvlek helpt het om het dekje na gebruik helemaal af te spuiten en te laten drogen, maarja wie doet dat nou... ik koop ze in elk geval niet meer

Cookie2222

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 18:24

Ik heb hetzelfde dek voor vzh, mee gecrosst en alles en geen plek te zien zoals bij jou. Ik spuit ze wel regelmatig af met mooi weer. Nu 1x gedaan en meer dan 20x mee gereden. Ziet er nog top uit

GiGi_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 10:21

Weet iemand of de peeskappen green lake passen bij het dekje equestrian Stockholm amazonite? Ik weet dat de shirts wel goed matchen maar van de peeskappen nog niet.

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 10:42

Sunniva schreef:
Weet iemand of de peeskappen green lake passen bij het dekje equestrian Stockholm amazonite? Ik weet dat de shirts wel goed matchen maar van de peeskappen nog niet.

Ik heb de shirts van Green lake voor bij m'n amazonite. Ben nog aan het wachten maar volgens zeggen moet 't passen.
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 15:15

Mooie set CP112! 8-)

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 17:01

Niet mijn foto hoor :D haha. Kwam m op bokt tegen en toen heb ik dus de green lake shirts van kramer besteld.

Als het goed is zijn ze vandaag binnen 8-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 19:32

cp112 schreef:
Niet mijn foto hoor :D haha. Kwam m op bokt tegen en toen heb ik dus de green lake shirts van kramer besteld.

Oh doe jij dan ook ff een plaatje te paard! :)

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 19:49

Adelaide71 schreef:
cp112 schreef:

Oh doe jij dan ook ff een plaatje te paard! :)

Komt goed! :D

Helaas nog niet binnen vandaag. Nog ffies geduld

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 21:09

Dit is de Green Lake bij de Amazonite :)
Afbeelding
Afbeelding

De kappen zijn ook echt dezelfde kleur maar daar geen foto van helaas, alleen deze:Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 18:19

Nice bliksemflits! Wat voor hoofdstel heb je trouwens?

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 18:35

Een tweedehands :') Echt geen idee, staat geen merk op helaas...

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 14:04

Afbeelding

Afbeelding
Is er iemand met zo’n dekje van de essential line die ervaring heeft met wassen? Dekje is 1 keer gebruikt op een bezweet paard en er staan na twee weken nogsteeds (droge) zweetvlekken in... is dit nu permanent? niet dat ik hem dadelijk was om dat er uit te krijgen en dat ie overal zo vlekkerig word?

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 21:47

romanacutiee schreef:

Trui schreef:
[ [url=m/I3IzYM.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/U767wH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Is er iemand met zo’n dekje van de essential line die ervaring heeft met wassen? Dekje is 1 keer gebruikt op een bezweet paard en er staan na twee weken nogsteeds (droge) zweetvlekken in... is dit nu permanent? niet dat ik hem dadelijk was om dat er uit te krijgen en dat ie overal zo vlekkerig word?

enkele posts terug had iemand precies hetzelfde. Ander model, maar zelfde zweetvlekken

TurboDi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 22:35

Trui schreef:

Afbeelding
Hier ook de essential... wel 1 kant maar dus heel gek
Het donkere is de vlek... best wel groot dus

xtessax83

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 10:03

Ik twijfel weer.
Ik wil graag de onderste maar eerder hier in het topic viel die bij iemand enorm klein :(
En daarna neig ik naar het donkergroen _O-
Afbeelding

Het is voor een donkerbruine Kwpn met zwarte manen en staart.

IngridP

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 10:27

AfbeeldingDit is de onderste groene onder een 17,5 inch zadel op mijn grote D pony.

xtessax83

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 10:34

IngridP schreef:
[ [url=m/tlJMeX.jpg]Afbeelding[/url] ]Dit is de onderste groene onder een 17,5 inch zadel op mijn grote D pony.

En de peesjes? Zijn die ook van Kramer?

IngridP

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 10:37

Nog 1 van de zijkant
Afbeelding

Ja de peesjes zijn ook van Kramer. Hieronder een foto van mijn Green lake pretpakket
Afbeelding
Dekje lijkt hier een andere tint maar dat komt door de foto. In het echt is het echt dezelfde kleur zoals je op de andere foto 's kan zien. Ik ben er heel blij mee.

romanacutiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 13:10

Dispar_Vulgo schreef:
romanacutiee schreef:

Trui schreef:

enkele posts terug had iemand precies hetzelfde. Ander model, maar zelfde zweetvlekken

Zal het misschien aan de kleur liggen? Want zo te zien is dat ook Green Lake.. Ik heb de essential in Terracotta en die heeft het dan weer niet

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 13:12

Ik ken iemand die de paarse heeft (geen idee wat de naam van de kleur is) en die heeft die vlekken dus ook... Denk dat je met de Terracotta dan geluk hebt, maar volgens mij ligt het aan de stof gezien zoveel mensen dit hebben?

Marie72

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 14:24

Afbeelding
Leuk topic! Ik heb tijdje terug essential dekje met bijbehorende bontbeenbeschermers in dolfijnblauw voor mijn paardenvriendinnetje besteld. Supermooie set op harschimmel! Omdat ik elke 2 weken reclamepost van Kr
Afbeelding
amer kreeg, was mijn man zo getriggerd dat hij ernaar toe wilde, dus paar weken terug naar de winkel in Duitsland geweest (met mondkapjes). Super geslaagd, met rijbroek, rijlegging en twee shirtjes. Ik vind het mooi spul, valt op maat en niet duur!