Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
TurboDi schreef:Heeft iemand ook een mooie bruine set gevonden ? Ik heb een bruine wintec en zoek daar eigenlijk een mooi (donker) bruin dekje etc bij maar lijken ze niet te hebben? Wat staat nog meer mooi bij bruin tuig? Altijd zwart gehad dus vind t best lastigheb een haflinger trouwens, even voor t kleur paard
romanacutiee schreef:Ik vraag me af of er nog meer mensen hier last van hebben. Heb dit dekje nu 1x gebruikt en meteen zaten er zweetvlekken op de plek waar het zadel heeft gelegen.. Heb het dekje 1,5 week geleden gebruikt en de foto is van vandaag
[ [url=m/gBq1Ks.jpg]Afbeelding[/url] ]
romanacutiee schreef:Ik vraag me af of er nog meer mensen hier last van hebben. Heb dit dekje nu 1x gebruikt en meteen zaten er zweetvlekken op de plek waar het zadel heeft gelegen.. Heb het dekje 1,5 week geleden gebruikt en de foto is van vandaag
[ [url=m/gBq1Ks.jpg]Afbeelding[/url] ]
Trui schreef:[ [url=m/I3IzYM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/U767wH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Is er iemand met zo’n dekje van de essential line die ervaring heeft met wassen? Dekje is 1 keer gebruikt op een bezweet paard en er staan na twee weken nogsteeds (droge) zweetvlekken in... is dit nu permanent? niet dat ik hem dadelijk was om dat er uit te krijgen en dat ie overal zo vlekkerig word?
Trui schreef:[ [url=m/I3IzYM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Is er iemand met zo’n dekje van de essential line die ervaring heeft met wassen? Dekje is 1 keer gebruikt op een bezweet paard en er staan na twee weken nogsteeds (droge) zweetvlekken in... is dit nu permanent? niet dat ik hem dadelijk was om dat er uit te krijgen en dat ie overal zo vlekkerig word?
Dispar_Vulgo schreef:romanacutiee schreef:Ik vraag me af of er nog meer mensen hier last van hebben. Heb dit dekje nu 1x gebruikt en meteen zaten er zweetvlekken op de plek waar het zadel heeft gelegen.. Heb het dekje 1,5 week geleden gebruikt en de foto is van vandaag
[ [url=m/gBq1Ks.jpg]Afbeelding[/url] ]Trui schreef:[ [url=m/I3IzYM.jpg]Afbeelding[/url] ]
enkele posts terug had iemand precies hetzelfde. Ander model, maar zelfde zweetvlekken