Ik had op Hypostore het olijfgroene jasje gezien. Niet de softshell maar de andere. €183,.. euro zag ik maar als de jas het waard is heb ik er dat best voor over, maar de jasjes van dit merk zijn dus zeker wel een aanrader?
Nieuwe collectie PS of Sweden!Mijn paard staat het niet, maar ik vind ze ook helemaal niet zo mooi als ik eerlijk ben...
Komen ook nog drie andere kleuren wat later stond op fb. Dat zijn een donkerdere blauwe en ook een donkerdere roze als ik t goed zag op de video haha
Deze roze lijkt wel heel erg op de roze die ze al hebben gehad klopt dat ? Ben benieuwd naar de iets donkere roze hoop dat die wel echt anders is
Ik vind deze kleuren ook niet echt inspirerend, pastel versie van wat ze al hadden. Beetje een tegenvaller, behalve voor mijn portomonee
Haha ja precies. Ik vind het ook niks maar wel weer goed voor mijn bankrekening. Ben benieuwd waar ES mee komt.
Indd de royal classic. Komt bij hypostore weg. Ik vind deze nieuwe kleuren ook niet echt mooi inderdaad. Ben benieuwd naar de nog nieuwere!
Zag dat ES 25 jan de nieuwe Spring collectie bekend gaat maken met daarin een foto met paard en ruiter met iets lichtblauws aan set. Ben benieuwd.
Oké balen.... De blauwe vandaag geprobeerd van ES. Zakt onder 't zadel weg bij mijn rondje fjord.. Maar weer verkopen dan, kan niet retour.
Oh de Seagrass is wel heel erg mooi. De Grey lijkt wel op de paarse die ik al heb. Dat roze weet ik zo net nog niet haha
Toevallig hier iemand die een dressuur Ice Coffee verkoopt ? Of iets in die richting..Vind die nieuwe seagras wel gaaf!
Prachtig dekje weer van Es en combineert mooi met mn nieuwe zadel. En maar gelijk bijpassend hoofdstel besteld.
Moet zeggen dat ik de kleuren op de foto van xsensibel mooier vind dan de productfoto van PS. Wat helderder ipv een hele erge lichte pasteltint.
R_emkee schreef:Toevallig hier iemand die een dressuur Ice Coffee verkoopt ? Of iets in die richting..Vind die nieuwe seagras wel gaaf!Op www.ruitergoed.nl is er nu korting op die! Vgm iets van 59 ipv de gebruikelijke bijna 80 euro hahah
Jaa echt zo mooi he! En die daarachter ben heel benieuwd is dat rood of oranje. Heb beide kleuren überhaupt nog niet in mijn kast