Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
magiclove schreef:Zijn hier mensen met ervaring met de hooks?
pol013 schreef:Ik heb de Hooks. Prijs/kwaliteit is in verhouding. Geen super mooi leer maar beter dan wat je in Nederland koopt voor deze prijs. Gewoon netjes dus. Het riempje wat door de neusriem lolopt is gewoon plat en niet mooi rondgenaaid zoals op de bovenstaande foto. Zou bij een strakkere afstelling misschien kunnen gaan schuren want het verdraait een beetje in de bocht.
Blijf wat aan het klooien met de afstelling. Hij zit nu een beetje als een Mexicaanse neusriem. Zal hem toch eens wat lager in gaan stellen.
Merk geen verschil voor mijn paard. Nu heb ik alles altijd wel heel erg losjes zitten dus dat is misschien de reden. Was benieuwd of hij met dit hoofstel minder kriebelig en schuurderig was na het rijden maar merk daar dus weinig verschil in.
Just_bo schreef:pol013 schreef:Ik heb de Hooks. Prijs/kwaliteit is in verhouding. Geen super mooi leer maar beter dan wat je in Nederland koopt voor deze prijs. Gewoon netjes dus. Het riempje wat door de neusriem lolopt is gewoon plat en niet mooi rondgenaaid zoals op de bovenstaande foto. Zou bij een strakkere afstelling misschien kunnen gaan schuren want het verdraait een beetje in de bocht.
Blijf wat aan het klooien met de afstelling. Hij zit nu een beetje als een Mexicaanse neusriem. Zal hem toch eens wat lager in gaan stellen.
Merk geen verschil voor mijn paard. Nu heb ik alles altijd wel heel erg losjes zitten dus dat is misschien de reden. Was benieuwd of hij met dit hoofstel minder kriebelig en schuurderig was na het rijden maar merk daar dus weinig verschil in.
Heb je misschien een foto van het hoofdstel om je paard? Ben erg benieuwd