Ervaringen Sella zadels

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 01:01

Ik ben nog steeds waanzinnig blij met mijn zadel. Paard maakt mega sprongen vooruit en merk door dit zadel, dat er voorheen, nog zoveel meer uit te halen was..
Rennerigheid, schrikkerigheid, duwen, sterk worden, chaotisch worden en stijgeren.. Ik heb er naast haar, iet wat sensibele karakter, helemaal geen last meer van. Echt super! Dat een goed zadel, voor een heel ander en meegaand paard kan zorgen, zegt wel wat denk ik! :j
Zadel moet nu wel zijn tjeck hebben. Zal Ali maar eens bellen (want op apjes reageerd hij niet zo snel) :)

nathe

Re: Ervaringen Sella zadels

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 05:48

Bij mij komt hij morgen een eerste keer navullen. Heb het zadel nu sinds november. Weet niet of ik er laat of vroeg mee ben? Had de indruk dat de vulling iets gezakt was.

Bij mij reageert hij snel op mail :)

DaraBariton

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 06:57

Dat zijn goede berichten euforie! Ik ben ook erg benieuwd. De Rosa spreekt mij aan maar ik zal natuurlijk meerdere laten passen misschien wordt het toch een ander uiteindelijk :)

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 08:49

Ik ben uiteindelijk voor een Custom zadel gegaan. Super blij mee, maar als het niet gepast had had ik zeker Ali langs laten komen. Wie weet ooit in de toekomst. (Al ben ik erg verknocht aan Custom nu hihi)

grauwman

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 10:03

Heb inmiddels m'n zadel besteld, iets heel anders als wat ik in gedachten had ivm bouw paard was dit het beste zadel. Ben erg tevreden over de service, hij is bijna de hele dag bij ons op stal geweest om te passen voor mij en een stalgenoot.

Wilde altijd een Custom, ivm bouw paard durf ik het niet aan, daarnaast houdt de wachttijd mij ook tegen. ( In mijn ogen wordt het lastig om een zadel passend te krijgen als er minimaal 6 maanden tussen aanmeten en levering zit)

Ali heeft liever dat je hem belt ipv e-mail of app. Heb het hem toevallig vorige week gevraagd :)

gewoonmarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 10:35

Vind het nu wel land duren, wacht al 10 week en gister contact met Ali gehad dat het nog 3 week duurt :( ipv 7 tot 8 weken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 11:43

Ja, ik weet dat ali liever bellen heeft. Maar wij hebben daar andere afspraken over ivm, bepaalde situaties wbt mijn gezondheid. Maar toevallig apte hij me vanmorgen terug. Helaas staat mijn paard geblesseerd en mag minimaal 10 dagen niet "lopen" dus moet het toch nog even uitstellen helaas.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 11:52

gewoonmarie schreef:
Vind het nu wel land duren, wacht al 10 week en gister contact met Ali gehad dat het nog 3 week duurt :( ipv 7 tot 8 weken.

Oh dat is wel balen zeg...
Ik denk dat hij t steeds drukker krijgt en ook langere wachttijden gaan komen, in de komende jaren.. Maar dat neemt niet weg dat het zuur is, als je nu al zo lang moet wachten. Hoop dat je hem toch snel hebt, en je kan gaan genieten. :)

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 12:57

grauwman schreef:
Wilde altijd een Custom, ivm bouw paard durf ik het niet aan, daarnaast houdt de wachttijd mij ook tegen. [size=9]( In mijn ogen wordt het lastig om een zadel passend te krijgen als er minimaal 6 maanden tussen aanmeten en levering zit

Wow 6 maanden. Gelukkig is de levertijd nu korter. Nog lang zat dat hield mij ook wat tegen maar ik heb ook een moeilijk paard qua zadels en meerdere zadelpasser laten komen maar ben uiterst tevreden.
Eindelijk een fijn passend zadel kunnen vinden voor beide. En heb een passend leenzadel dat trok mij over de streep om toch een Custom te bestellen. Anders had ik het wellicht niet gedaan.

_jennifer17_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 13:50

Gewoonmarie, wanneer heeft ie bij jou het zadel aangemeten? Ik zit nu namelijk in week 8 dus zal dan nog wel ff moeten wachten gok ik haha

gewoonmarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 14:38

20 januari is mijn zadel besteld

DaraBariton

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 16:57

Hoe doen jullie dat dan in de tussentijd? Tijdelijk zadel? Of met huidig zadel tot het nieuwe er is? Want het lijkt me best een tijd wachten zo. ;)

gewoonmarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 17:15

Ik heb een leenzadel van Sella, maar wil graag m'n eigen. Deze schuift naar voren. Gelukkig heeft m'n pony er geen last van.

_jennifer17_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 19:50

Ik heb ook een leenzadel van Ali, daar doet ie gelukkig niet moeilijk over!

RoosRozie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 15:37

Na een flinke vertraging komt Ali morgen mijn zadel brengen, ik ben heel benieuwd.
Mijn zadel was op 9 januari besteld, dus duurde erg lang. Maar als hey goed is is dat nu opgelost, dus heb ik gewoon pech gehad ;).
Ik heb uiteindelijk ook een leenzadel gekregen.

Ik zal zeker een foto posten!

DaraBariton

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 17:11

Ben ook benieuwd zeker doen!

Maandag gaan we naar de dierenarts om te kijken hoe het er voor staat. Als we rustig echt weer mogen oppakken met rijden dan ga ik meteen een afspraak maken. Denk dat het toch nog wel even duurt voor hij kan.

_jennifer17_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 23:13

Ali belde mij gisteren ook! Hij komt hem volgende week vrijdag brengen, ik kon niet eerder. Ben super benieuwd!!

RoosRozie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 22:53

Hier issie dan! :)
Super blij mee, en een verademing na mijn Sella IJslander leenzadel. Wat zit ie zacht en comfortabel! Pony loopt er super onder!

Afbeelding

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 07:56

Mooi! Ik vind die bruine kleur van Sella echt prachtig! Hoop dat mijn bestelde tribal ook zo uitpakt qua kleur.

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 09:25

De bruine kleur is prachtig. Ik kan alleen nog niet het juiste hoofdstel erbij vinden :(

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 09:43

Kijk eens in de winkel bij de rossner hoofdstellen. Die zijn roodbruin. Had de Palermo bij m'n macrider die roodbruin is.

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 15:26

Ali maakt ook hoofdstellen in de kleuren leer die ze leveren

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 19:55

Laura1982 schreef:
Ali maakt ook hoofdstellen in de kleuren leer die ze leveren

Weet ik, maar ik hoopte iets goedkopers te kunnen vinden. Zadel matcht nu wel perfect bij mijn Petries hahaha.

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 20:06

Prijzen weet ik niet hahaaha

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 20:49

Als je petries matchen dan matcht rossner ook :-)