Vervolgens een Massimo vzh erop gelegd en gereden en wat een verademing pffff géén spanning in mn onderrug ohh mèhn wat een fijn gevoel was dat.
Maar omdat ik gevraagd had om wat meer opties dan alleen de Massimo
had de zadelmaker ook de Butterfly meegebracht,een heel apart zadel.
Dus die erop en ik erop en wauw wat zat dat lekker stevig!En een heel apart gevoel want je voelt dus echt alles onder je bewegen qua paard en dan mn de schouderpartij.
De zadelmaker heeft het volledige bedrag van mn zadel terug gegeven en wij hebben gekozen voor de Butterfly.
Dit zadel ligt als gegoten,veel schoudervrijheid en zelfs na een giga bok (ik wou aangaloperen
ahum) lag het zadel nog steeds keurig op zn plek
hahaha.En heel belangrijk....die bok kon ik perfect uitzitten zonder een scheut in mn rug!!!
Paard wou nog gaan staken maar omdat ik zo fijn stabiel in dat zadel zit kon ik veeeel beter doorrijden en voilá madam gaf het op en koppie ging fijn laag en lekker relexed!
Dit was het gevoel wat ik zocht dus mijn petje af voor de zadelmaker die heeft het keurig opgelost.
Ik blij,paard blij,eind goed al goed!
hahaha.
hahaha voorheen had ik zelf zoiets van dat het niet eerlijk is naar je paard als je zelf niet fatsoenlijk in een zadel zit.
,onder het 2e zadel (Massimo dressuur 2) zat ik totaal niet goed in het zadel, teveel druk achter op de lepel,gevolg bokbokbok en echt niet meer willen lopen.
(maar ik wil niet te vroeg victorie kraaien, niet zo lang geleden was ik ook zo enthousiast over mijn goedkope WOW)