zadel voor shet van 110?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

marloes12345

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 15:27

ik snap niet waarom(bijna) iedereen ts zo aanvalt op haar lengte natuurlijk zal hier wel een kern van waarheid inzitten maar hier vraagt ze niet naar! maar ts fijn dat je een zadel heb gevonden en nu maar hopen dat alles goef ligt en je toch nog past en dan kunnen korte ritjes heus geen kwaad!

romyver

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 15:32

@lara silver.
Ik vind iemand uitmaken voor een egoïstisch kreng idd niet kunnen.

Nee
En zoals je weet.
Mobiel=lastig.
Dus hou op met zo zielig alles af te kraken.
Op elk typfoutje

osanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 15:36

Pfff , dit begint een beetje heel erg te worden , (11pagina's ondertussen ) staan vol met discussie's ,
ik sta aan geen een kant , laat dat kind , als zij graag pony wilt rijden , veel plezier ermee !
er stond duidelijk bij de vraag om een ZADEL , niet om discussie's of ze te groot is of niet !
hoe oud zijn jullie allemaal ? ga lekker naar paardje toe , en doe je ding , net zoals mij .
ben bijvoorbeeld vandaag heel goed bezig geweest met Ulmy , en goed bezig geweest met hickory.
maar het moraal van mijn reactie is gewoon , dat je elkaar met rust moet laten over zulke dingen , actie = reactie

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 15:37

romyver schreef:
@lara silver.
Ik vind iemand uitmaken voor een egoïstisch kreng idd niet kunnen.

Nee
En zoals je weet.
Mobiel=lastig.
Dus hou op met zo zielig alles af te kraken.
Op elk typfoutje

Ik heb de TS nergens uitgemaakt voor egoïstisch kreng. Dat was bokker xSlvna.

xSlvna schreef:
Die mensen "met kennis" laten jou op een shetlander rijden, vast, en zonder zadelmaker een zadel van 35 eu (!!!, wat een lachwekkende prijs) kopen.
Sorry, wil even kwijt dat ik je een gierig egoïstisch kreng vind. Je bent niet goed voor de shetlander ookal maken mensen je dat wijs, je bent t niet. Verder zwijg ik, ik hoop dat je je dit later beseft en je dan eens goed schaamt voor je gedrag.

Zoals ik al zei, laat me via pb met rust en verifieer of je wel de goede bokker aanvalt, voordat je op versturen klikt!

romyver

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 15:40

Quote dan maar eens waar ik jou heb beschuldigd van het schelden.
Als je dan het dan toch allemaal zo goed weet.
Ik zie nergens jou naam staan hoor!!

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 15:43

romyver schreef:

ik had een neiging om hier een idioot bericht bij te typen maar ja daar bereik je toch niks mee..

en wat Lara_Silver zegt, ga niet iedereen telkens pb'n. je hebt mij nog niet een pb gestuurd maar dat hoef ik ook niet

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 15:46

romyver schreef:
Ik zie nergens jou naam staan hoor!!

Dat was via pb, maar ik ga die pb hier niet neerzetten, ik houd de eer aan mezelf. Maar ik denk dat je zelf ook wel begrepen hebt dat je in jouw reacties naar mij toe fout zat. En zo niet siert dat je nog minder.

romyver

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 15:49

Ikpb heus niet iedereen hoor..
Dat maak je er toch echt zelf van.
Lara zegt dat ik haar heb beschuldigd van schelden.
Maar zoek zelf haar naam maar.
Die vind je niet.
Want het is niet zo!
Alleen wil ze het zelf niet inzien
Daarnet maakte je ook mijn pb openbaar.
Dus heb ballen en houd je niet schuil,want je weet goed dat je zelf ook fout zit!

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 15:50

Correctie, ik maakte openbaar dat je mij pb's stuurde. De daadwerkelijke pb openbaar maken is niet toegestaan op bokt. En gelukkig ook, want dan kon iedereen zien hoe erg je je op dit moment tegen spreekt.

Trouwens ben ik een vrouw en is het voor mij fysiek onmogelijk ballen te hebben. :))

romyver

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 15:54

Oke idd bij nader inzien kwam ik het woordje je tegen.
Maar dat neemt niet weg dat je zelf okk fout zit en je jezelf naar mij oa via pb erg kinderachtig gedraagt.

Oja.
Bij de hand past ook prima in jouw bovenstaande bericht

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 15:59

T lijkt ondertussen wel een kleuterklas met welles-nietes en gevolgd door juuuuuhuuuuf, zij zei dat... :=

Ts, ik wens jou vooral wel wijsheid en gezond verstand toe :) en hopelijk kan iemand je leren mennen, want dat is ook echt heel tof! En wie weet kun je dan een keer centjes verdienen door kleine kinderen een rondje op de pony te laten rijden op een markt oid, kun je je zadel ook weer terugverdienen :)
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 10-08-14 16:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 16:00

vuurneon schreef:
T lijkt ondertussen wel een kleuterklas met welles-nietes en gevolgd door juuuuuhuuuuf, zij zei dat... :=

Ts, ik wens jou vooral wel wijsheid en gezond verstand toe :)

juuuuuuuuuuuhuuuuuuuufffff zij zei dat ik een kreng ben!
nietessss
wellessss :')

Lara_Silver

Re: zadel voor shet van 110?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 16:03

@romyver:Het is vrij vermakelijk dat je jezelf vast gepraat hebt en nu niets anders meer weet dan -nog meer- op de man spelen, hoe verrassend en bevestigend!

Ik ben benieuwd of we hier nog goede argumenten van de voor of de tegen partij te zien krijgen.

Anoniem

Re: zadel voor shet van 110?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 16:05

Lara_Silver en Romyver, wat willen jullie van elkaar? Dat de een tegen de ander sorry zegt? De beste zijn in afkatten? Wat willen jullie?

romyver

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 16:10

Je doelt er echt alleen maar op om je gelijk te krijgen en een ander lekker voor de rest van bokt en omstreken de grond in te werken.

Hoe kinderachtig kun je doelen..
Ik wil niks van haar.
Alleen dat ts niet zo word afgekat(geld voor al die reacties)
En das uit de hand gelopen..
Nu iedreen zn zin??

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 16:10

Oh jeetje deze soap gaat verder, eerst moet ik me verdedigen tegen romyver, en uitleggen dat ze verkeerde bokker aanvalt? En vervolgens bemoeit de rest zich ook even mee? Hoe vermakelijk! Ik heb met mij nog maar een paar andere ontopic reacties gezien, voordat men op de man begon te spelen! En ik ben benieuwd of die er nog gaan komen? Ik gok van niet. :)

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 16:11

Doanique schreef:
Grappig hoe iedereen die zegt dat wel kan, zelf ook rond de 12 is.

Dat viel mij ookal op!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 16:12

Moderatoropmerking:
Omdat dit topic op dit moment niet heel veel verder gaat dan een vervelend welles-nietes spelletje, sluit ik dit voorlopig.
Mijn collega's die hier modden zijn kennelijk op dit moment niet online, maar dit is nu al ver genoeg uit de hand gelopen om hier niet eventjes een slot op te zetten.