Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Fennadev schreef:Hoe weet je of je de juiste maat hebt bij het kopen van een touwhalster?
Ik heb een kleine shetlander met maat veulen als gewoon halster.
Ik wil er 1 voor mijn Alexje, niet alleen voor de sier, maar ook zodat ik hopelijk meer controle heb tijdens het wandelen. Heb die nu alleen als ik het touw een keer om zijn neus heensla.

94ninitjuh94 schreef:Deze is van horse charms
[ Afbeelding ]
Mag een stukje strakker/hoger
En deze heb ik allemaal zelf gemaakt![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Had ik iets strakker moeten doen, maar even voor t plaatje
[ Afbeelding ]
Beetje overbelicht maar heb ik zo geen andere foto van want had ik voor een vriendin gemaakt
En heb nog een rode met bloemetjes gemaakt maar daar heb ik zo even geen foto van
Ik gebruik ze eigenlijk vooral voor foto's of om te laten grazen en soms voor een beetje VD, rij er verder niet mee
Bralindy schreef:Beetje onduidelijk, maar hij staat wel leuk!! (Niet echt mijn smaak, maar gelukkig is iedereen uniek)
Mijn rood/zwarte setje van eerder op paardlief (exclusief rode teugels). Ben zeeeer tevreden
[ Afbeelding ]
DPTomboy schreef:Fennadev schreef:Hoe weet je of je de juiste maat hebt bij het kopen van een touwhalster?
Ik heb een kleine shetlander met maat veulen als gewoon halster.
Ik wil er 1 voor mijn Alexje, niet alleen voor de sier, maar ook zodat ik hopelijk meer controle heb tijdens het wandelen. Heb die nu alleen als ik het touw een keer om zijn neus heensla.
Als je de neusomtrek ongeveer een cm onder het jukbeen opmeet en zegt dat het voor een shet is kunnen ze het meestal wel goed op maat maken. Bij Horse Beads in ieder geval wel.
Ik heb ook zelf touwhalsters geknoopt
Cambiar schreef:Goedkoop touw vind je altijd, maar kan nogal verschillen in kwaliteit.
Als ik nu 8 meter touw koop bij Horse Charms, lig ik aan dezelfde prijs als 50 meter touw van die firma.
.
.
Ik moet me er toch eens in gaan verdiepen, ik wil ook zelf leuke touwhalsters maken!