maar dan nog net een stukje korter.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
maar dan nog net een stukje korter.
Evelli schreef:Gini schreef:Een volledig roze longeersingel (dus niet enkel roze accenten)? Show me where.
Heb ik ergens gezegd dat hij volledig roze was? Dat maak jij ervan

Annabel schreef:Ja dat bedoel ik!maar dan nog net een stukje korter.
Eefke85 schreef:Ik ga mee met de kleine halsters, maar zoek dan wel een tussenmaat, tussen shet en mini shet in (Welshje met een heel fijn hoofdje) die zacht onderlegd zijn.
Ik heb ook 1x een heel zacht onderlegd shet hoofdstelletje gezien, maar die was mijn pony te groot, misschien dat daar markt voor is?
Verder wat ik echt mis voor de mens is een rijbroek met een zak met rits waar je telefoon in past. Gewoon zo`n `ouderwetse` zeg maar. Die zijn echt nergens meer te krijgen, het is allemaal open, drukknoop (die gaan open) of van die ienieminie zakjes waar de helft van je telefoon nog niet in past...

jadeken schreef:Wat ik mis voor m'n shetjes -gewoon een zwarte loneersingel met zo'n wit bontje eronder(het bontje hangt vast aan de singel zelf)
-longeerpad in het oranje of blauw zou ik graag zien
- hoofdstel onderlecht in oranje ,blauw of geel
-winterdeken in maat 105 onderlengte 80 ruglengte in het blauw of rood ofzo. dus geen bruin zwart of donkerblauw onder de 50 euro liefst
-in dezelfde maat fleecedekentjes in de kleur rood,paars en vooral in regenboog!!
-ook nog in die maat een staldeken in de kleur rood roze of geel liefst onder de 50 euro
-ook nog regendekens 0gram in die maat kleur maakt niet uit
-en springschoenen met bont kleur maakt niet uit
Dat was het toch wel denk ik

little_birdy schreef:plakband om niet van je paard af te vallen .....

femkepien schreef:Dekjes een beetje als eskadron bicolor, alleen dan nirt van eskadron én een beetje normale prijs![]()
Warme handschoenen voor in de winter, eventueel van leer, in een leuk kleurtje, en niet van dat stof dat als je ergens langs komt kapot gaat
Eczeemdekens ( kleine maat) in een leuk kleurtje! ( roze, blauw enz. )
Marloes schreef:Ik ben al een hele tijd op zoek naar donkerbruine beenbescherming voor mijn Haflinger met ouderwets brede benen.
Qua lengte heb ik een cob nodig, met een full worden ze te lang.
Maar wat betreft de 'breedte' is een cob echt te smal. De onderste sluiting past vaak niet dicht en de beschermers komen niet ver genoeg over haar benen heen, lastig uit te leggen...
Ben dus al een flinke tijd op zoek naar iets betaalbaars, maar tot nu toe nog niet kunnen vinden.

Eefke85 schreef:[ Afbeelding ]
Op deze manier onderlegd bedoelde ik, geen bontje oid (word zo snel vies). Kleur maakt me niet zo veel uit, gaat er meer om dat het lekker zacht is.
Voor het hoofdstelletje ook, de meesten die je voelt zijn van vrij hard leer, maar degene die ik toen gevoeld had was heerlijk zacht, kon je makkelijk een halve cm (voor mn gevoel iig) indrukken. Merk enzo weet ik niet meer, wel dat ie blauw/grijs achtig onderlegd was en zo zacht dat ik m zelf ook wel om had willen hebben als ik een pony was.
Als dat kan met de rijbroek-zakken, dan graag!
Evelli schreef:Leidsels voor lange teugels dressuur gebruiken werkt niet fijn, zijn te lang, hou je teveel over.
Gebruik zelf slofteugels, maar zou liever leren hebben ipv webband