Zadel verkopen..Hoe moeilijk kan het nou zijn?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 19:46

Caira schreef:
pmarena schreef:
Ja, dan toch die met die pad erbij, en eventueel beugels en riemen?
Ik zocht naar 1 zonder toebehoren, vandaar :P

Ik denk dat daarbij vooral het probleem is dat er geen prijs bij staat, en dat de foto heel onduidelijk is.

Dikke kans dat je met een goede prijs erbij en wat duidelijkere foto's, snel een koper gevonden hebt.

Over het algemeen staan ze helemaal niet zo lang te koop namelijk en ik kan het weten, hou het best een beetje in de gaten :j

Dat is een gewone pad die erbij zit, die hoort toch gewoon bij het zadel? Zonder pad is hij niet te rijden, beugels en riemen zijn optioneel, staat ook in de adv. Wat is dat een goede prijs om te vragen?

Snap ik, maar omdat je schreef dat hij nu zonder toebehoren te koop stond dacht ik niet dat die op Marktplaats jouw advertentie was, snap je :)

Mja, is heel lastig om een prijs op te zetten. Met alles erbij denk ik zo max. rond een euro of 400 als net iemand hem zoekt.
Gezien je voor 500 euro wel 1 met VPS en als je mazzel hebt, zelfs met verplaatsbare beugelophanging kunt scoren.

Voor 300 zou je hem vlot kwijt moeten zijn. Maar je ziet ook wel eens iemand die echt opruimwoede heeft en zo'n zadel er dan voor 250 euro ofzo op zet, die staat er dan ook geen week op :P

covergirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 20:03

Hier iemand die een zadel zoekt maar niet kan vinden.
Ik zoek een goed merk zadel, type dressuur van bv Stubben, Passier, Kentauer in de maat 16,5 inch.
Kleur zwart en moet er echt netjes uitzien. In de buurt van Gorinchem want wil behalve passen op de pony er ook mee rijden.
Dochter gaat voor het eerst op een dressuurzadel vandaar. Pony is 148 cm, Prijs naar waarde.

Shinedown

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 13:56

Mijn zadel was verrassend snel verkocht. Hij stond 2 dagen op internet en had meteen twee reacties die hem wilde hebben. Zijn naderhand toch afgehaakt.
Daarna 3 weken niks gehoord, advertentie verlengd (stond weer bovenaan) en meteen verkocht aan iemand die hem wilde hebben en kon hem per direct opsturen (mijn voorkeur was ophalen, maar dan was het opgestuurd = verkocht dus ik ben akkoord gegaan).

Mijn zadel was trouwens een Excelsior trekpaardenzadel in het donkerbruin, dus ik dacht daar kom ik nooit vanaf. Ik heb hem voor 130 inc verzenden verkocht, en daar ben ik heel blij mee want mijn zadelmaker kon hem niet aannemen omdat hij 'zo apart was' (niet vaak voorkwam dus niet verkocht zou krijgen). Trouwens wel inc. stijgbeugels en singel.

Silly1972

Re: Zadel verkopen..Hoe moeilijk kan het nou zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 14:00

Ik zoek gewoon een net zwart merk springzadel, heb er ook naar mijn idee wel 1 gevonden, maar toch wat extra informatie gevraagd, en er wordt niet meer gereageerd.
Ik heb nog een mailtje gestuurd......... ze was het vergeten zou het gelijk sturen, maar tot op heden niets.
Ja dan zoek ik toch echt verder hoor.

Samsie

Re: Zadel verkopen..Hoe moeilijk kan het nou zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 22:41

Ik heb ook mijn dressuurzadel erop staan, zowel op marktplaats als bokt. Maar krijg op Markplaats alleen maar onzinbiedingen van €200,00 daar gaat hij echt niet voor weg. Hoop dat ik hem wel snel verkoop, maar het is niet soon bekend merk als Stubben, Kieffer of Passier.