Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Helma_Amber schreef:Ja maar het feit dat je sporen verplicht moet dragen vind ik grote onzin. Je wordt gewoon verplicht om hulpmiddelen te dragen. Maar goed, ik ga offtopic...
_Bitje_ schreef:het gaat niet om zonder kunnen, in de zz zwaar mag je niet anders

daisies schreef:Kijk voor de grap es in haar profiel. Weetje wat ik zo erg vind. Mensen die het hardst lopen te roepen dat S&T slecht is, maar is zo'n bit niet minstens zo slecht en onnodig. Waarschijnlijk weten Z ruiters 10 x beter waar ze mee bezig zijn en heeft zij dat bit erin gehangen omdat haar paard bijv. te sterk is.
Ik ken die gene niet persoonlijk, keek toevallig in haar profiel. Waarom roepen mensen die nooit hoger in de sport hebben gereden altijd het hardst dat het onnodig is??
En nee, ik ben geen voorstander van al dat ijzer. Sommige ruiters kunnen er goed mee omgaan maar ik vind dat de aanleining van je paard tegen het perfecte aan moet zitten