Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Twiggy2008 schreef:felicity schreef:Mijn paarden staan overdag op de wei met een halster. Ik heb daar een flapje aan tegen het verbranden van de neus. Ik weet anders niet hoe ik dat kan voorkomen. s'nachts staan ze wel zonder halster op stal.
Dat vind ik dan wel weer een goede reden, want dan moet je wel een halster om doen inderdaad.
JENNx schreef:Op de wei staan ze allemaal met halster. Maar ze komen toch niet aan de paaltjes van de omheining (stroomdraad) want dat durven ze niet vanwege het stroomdraad. Voor de rest hebben ze alleen de mogelijkheid om aan elkaar te schuren, mochten ze dat willen. Maar gezien hun karaktertjes komen ze vaak alleen dicht bij elkaar om elkaar te treiteren en om te ouwehoeren.
Op stal hebben ze wel altijd het halster af, want inderdaad hebben ze daar een veel grotere mogelijkheid om zichzelf op te hangen of andere rare fratsen uit te halen.
(alleen de veulens niet)
maar op stal heeft ze nooit een halster om! want mijn vriedin haar oom heeft ook paarden en hij liet eerst altijd een halster om in de stal en in de wei ook maar toen heeft dat paard zichzelf opgehangen in de stal en daar kwam hij s'morgens vroeg achter en toen was hij al dood!