Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
troi schreef:Pfff wat een ellende zeg, ik wens je in elk geval veel succes met het verkopen van je huidige en kopen van een nieuw zadel. Is een dure en energievretende levensles zo...
.DubbelDun schreef:Ik blijf me toch afvragen dat als je nu al zoveel 'verlies' accepteert, waarom je het dan niet terug doet naar de verkoper ??
Gleyla schreef:Ik had toch wel voet bij stuk gehouden, eventueel een foto gemaild van de afdruk dat het zadel had achtergelaten...
In ieder geval, veel succes met de verkoop.
. sevke schreef:En ? Al een zadel gevonden ondertussen ?
!
?
MONEY is what I need.... 
Shakir schreef:DubbelDun schreef:Ik blijf me toch afvragen dat als je nu al zoveel 'verlies' accepteert, waarom je het dan niet terug doet naar de verkoper ??
Ik geraak het niet kwijt. Hoe kan ik het terug doen? Toch advokaat?
sevke schreef:Je kunt dit toch ook nog anders oplossen ? Als jij vind dat het zadel goed zit, en de boom past op je paardje, alleen de skirts zijn te lang ? Heb ik het juist ?
Een beetje zadelmaker die zijn naam waardig is, kan zo die skirts voor je inkorten. Kost je een 100 euro en je probleem is opgelost ! "mijn" zadelmaker heeft ook één van mijn zadels een remake gegeven. Van de square skirts heeft hij roundskirts gemaakt. Scheelt alweer een paar kilo
DubbelDun schreef:Tja dat is altijd achteraf....
@Sevke: ook die zadelmaker zal dan toch eerst moeten kontroleren of de gebruikte boom wel goed past. En hoe dat ie dat zonder kale boom ??
Enige mogelijkheid is dan het zadel van de skirts te ontdoen en kaal op de rug leggen. En dan maar hopen dat ie door de dicht seat nog iets langs de ruggegraat kan zien.
sevke schreef:Het is erg donker daar onder hoor@Dubbeldun : ik veronderstel niet dat het zadel op de ruggengraat drukt ? Dat zou je immers wel al gezien hebben, toch ?

) , het eerste dus niet.