Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
listiglistje schreef:ik ben om, ik ga ook voor bruin
![]()
De witte bevallen erg goed, maar in onze stoffige buitenbak worden ze nu wel erg snel vies

Nies_ schreef:listiglistje schreef:ik ben om, ik ga ook voor bruin
![]()
De witte bevallen erg goed, maar in onze stoffige buitenbak worden ze nu wel erg snel vies
Heb je daar een foto van te paard?
Zit nog te twijfelen tussen deze in het wit of 3in1's in het wit, 3in1 vind ik mooier, maar dit is natuurlijk fijner om schoon te houden?

, ik heb zwarte al van eskadron,
schandalig))).
(goedkoper/net zo functioneel/en blijkbaar gaan ze langer mee dan de eskadron's) zazoeyou schreef:Ik heb voor mijn paard ( 1.73m) met smalle benen de set eskadron ( wit)..![]()
Echter door zijn smalle beenwerk draagt hij zowel VOOR als ACHTER de set voor de VOORbenen..![]()
Set voor achterbenen zijn hem dus echt te groot en daar krijgt hij wondjes van in kootholte..
Dus zodoende dat ik dus IPV set voor + achterbenen 2x set voorbenen heb..
De eskadrons zijn nu wel aan vervanging toe ( 4x per week normaal gebruikt nu 1 jaar langschandalig))).
Ik denk er dus ook over na de BR's aan te schaffen en dus WEDEROM 2x de set voorbenen![]()
Lees hier goede reactie's(goedkoper/net zo functioneel/en blijkbaar gaan ze langer mee dan de eskadron's)
zazoeyou schreef:ik heb hier een oude foto van toen ik ze net had..
Je ziet het,, past prima,,
De originele achterbeenbeschermers zijn te wijd voor mn paard bij de kogel OOK als ik hem op zn strakst doe, zakken daardoor naar beneden en veroorzaakt wondjes in kootholte