Ervaringen Safestyle beugels gezocht!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Lynske78

Re: Ervaringen Safestyle beugels gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 13:20

Ik heb de safestyle beugels gehad en ik vond ze niet fijn en heb ze weer verkocht. Ik kan nog niet altijd mijn hakken uitdrukken en vooral in galop trok ik ze nog wat op. Dus ik had geen constante druk erop en was ze dan ook geregeld kwijt. Kon ze ook niet makkelijker terugvinden als een normale beugel. En met springen was ik ze ook sneller kwijt. Ik zat iedere keer met mijn voet op die knop. Als je een goede stille beenligging hebt heb je er natuurlijk niet zon last van. Maar persoonlijk vond ik het niks.

ineke_

Re: Ervaringen Safestyle beugels gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 13:25

Judje schreef:
Ik heb geen ervaring, maar wel een duidelijke mening over 'veilige' beugels.

Het is voor ons héél veilig, maar als je met paard valt is het voor je paard érg onveilig. Het gewicht van een paard is behoorlijk hoog en als die op zo'n beugel valt wil ik niet weten hoe diep het gat is...

Hier heb ik echt grote twijvels bij, die beugel kiest de weg van de minste weerstand, dus dat is opzij. Je moet m echt vast schroeven en in beton storten wil het een gat veroorzaken als een paard er op valt.