Petra_O schreef:Geen idee. Daarom vroeg ik ook om een foto van het zadel zonder bontje. Misschien kan de zadelmaker je huidige zadel aanpassen? Of is dat geen optie?
Ik zou me in ieder geval niet blindstaren op wintec, maar een zadelmaker contacteren met het bedrag dat jij maximaal uit wil geven. Dan heb je de beste kans op een goed passend zadel.
Ja, maar dat is dus het probleem. Het Wintec zadel dat ik wil kost normaal 400 euro, maar ik kan hem ergens kopen voor 300 euro als ik het geld had zou ik best meer uit willen geven maar ik ben pas 15 dus ik kan nou eenmaal niet meer besteden. Aanpassen van het zadel zou misschien kunnen, maar ik wil zelf een kunststof zadel want ik vind dit zadel ook niet zo heel fijn zitten (voor mij dan, ik vind Wintec, of gewoon kunstofzadels, comfortabeler).
En blindstaren is misschien dom, maar ik wil toch echt voor een Wintec gaan.
Ik haal er dan uiteraard wel eerst een zadelmaker bij (passen voordat ik hem bestel) en als die nou zegt dat het zadel niet goed ligt dan pas zal ik kijken of er misschien een ander zadel is wat wel goed zou liggen (en misschien dan even doorsparen of iets dergelijks), maar zoals ik al zei; het liefst Wintec, maar mocht dat niet gaan werken dan zou ik wel openstaan voor een ander - kunststof- zadel dat wel perfect op hem zou passen. Mijn vader komt eind september thuis, dus ik hoop dat ik dan eens een zadelmaker langs kan laten komen met Wintec zadels...