Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
(maar die heeft ze altijd aan) LovesHerPony schreef:Niks.
Ik denk persoonlijk dat er meer ongelukken met als zonder transportbeschermers gebeuren.
LiSSy schreef:ik heb te veel problemen gezien door het afzakken van transportbeschermers, ik begin echt niet meer aan die dingen...
tamaramt schreef:frankiej schreef:niks
??? sorry maar dit kan ik niet helemaal begrijpen!!
je paard kan zicht ontzettend verwonden/blesseren op de trailer en met van de tariler af en op
ik vind dit vragen om problemen en zeer onverantwoord
tamaramt schreef:frankiej schreef:niks
??? sorry maar dit kan ik niet helemaal begrijpen!!
je paard kan zicht ontzettend verwonden/blesseren op de trailer en met van de tariler af en op
ik vind dit vragen om problemen en zeer onverantwoord
Dorien66 schreef:Niks.
Hooguit een vliegendeken als het vliegen- en dazentijd is en dan ook alleen maar als ik verwacht dat ze misschien ergens een tijdje op de trailer moet blijven terwijl we niet rijden.
En mocht ze heel erg zweten in de winter gaat er een badstofje op, maar dus pas als ze bezweet de trailer op gaat.
Teveel ongelukken gezien met transportbeschermers, mij niet gezien! Kans op kantelen en benen door voorraampjes is heel wat kleiner...
DaphneL schreef:En transportbeschermers zakken echt niet zomaar af, dan passen ze niet of zitten ze niet goed vast..
Maar het belangrijkste is toch dat je doet waar je jezelf goed bij voelt toch!? Ik rij dan weer eigenlijk altijd zonder beenbescherming, terwijl anderen dat nooit zouden doen.
DaphneL schreef:Een zeer terechte opmerking; die wat mij betreft tot de conclusie leidt dat het dus nutteloos is om die beperkte tijd in 'afwijkende' omstandigheden (trailer/rijden) te beschermen, gezien de tijd zonder bescherming een veel groter aandeel heeft...Zoals iemand anders al zei, zonder risico is het nooit. Zelfs op stal of in de wei kan er iets met je paard gebeuren.