Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
russel schreef:Ben ik toch wel benieuwd hoe het zadel op je paard ligt als je niet op je kont kunt zitten. Dan zal je paard je dus naar voren trekken en jouw op zijn schouders zetten, dus erg op de voorhand lopen.
Of je inch is te klein zodat je hele kont niet in het zadel past. Heb je foto om te zien hoe je zit en hoe het zadel bij je kont past??

unamie schreef:Heeft iemand al eens een WOW geprobeerd ?
unamie schreef:Ik ken 2 mensen die dit ook hadden met een Daaleman
Kan toeval zijn, of die zadels hebben een bepaald model waardoor dit probleem ontstaat

dan wel in zo'n oude oma onderbroek he
superwoman schreef:tja, ik vraag me af wat voor oplossing je verwacht als je niet het geld heb voor en nieuw zadel?

russel schreef:Ben ik toch wel benieuwd hoe het zadel op je paard ligt als je niet op je kont kunt zitten. Dan zal je paard je dus naar voren trekken en jouw op zijn schouders zetten, dus erg op de voorhand lopen.
Of je inch is te klein zodat je hele kont niet in het zadel past. Heb je foto om te zien hoe je zit en hoe het zadel bij je kont past??

).
Helpt echt super. Heb er zelf ook last van gehad en daarmee echt nooit meer
. Hij gaat het zadel dan leeghalen en opnieuw vullen, eens kijken of het werkt. Tot die tijd ga ik proberen iemand te zoeken met een gelpad voor op het zadel, iemand suggereerde dat dit misschien ook kon helpen. Dat is de enige suggestie die ik nog niet heb uitgeprobeerd!