Caira schreef:Goh als ik het eerst heb over het feit dat je geheugenfoam moet nemen, zou ik dan de gelpad bedoelen?Laat me raden? je bent blond?
Was niet aanvallend bedoeld hoor... Je hoeft m'n neus er niet af te bijten.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Caira schreef:Goh als ik het eerst heb over het feit dat je geheugenfoam moet nemen, zou ik dan de gelpad bedoelen?Laat me raden? je bent blond?

Cookies schreef:Ik heb een bontonderlegger eronder. Die heb ik even open gemaakt aan de voorkant en toen kon ik er zo 2 inlages inschuiven. Nu rijd is daarmee en heb er een gewoon dekje overheen. De ruggengraat blijft heel mooi vrij.
Lintjuuuh schreef:Ik heb de inlages uit mijn boomloze dekje gehaald en er een speciaal hoesje voor genaaid. Daaraan weer klitteband zodat ik hem goed aan mijn zadel kan bevestigen (als onderlegger dus). Nu kan ik dus gewoon elk dekje gebruiken die ik wil.
Cookies schreef:Ik heb zo'n bontje waar nu de gehele paardenbevolking mee rijdt. Voorop zat nog zo'n bontrand (aan de achterkant niet), die heb ik eraf gehaald. En toen kwam ik erachter dat de pad "hol" was en er dus inlages in konden. Het rijdt goed moet ik zeggen. Blijft goed liggen ook. En paard is blij. En ik kan nu leuke dekjes er op doen.