Jeetje wat moet ik hier nou weer op zeggen.
De vraag is waar je een koper bit kan krijgen ik vraag absoluut niet naar jou mening over dit bit.
Wat ik al eerder heb gezegt er zijn al meerdere verschillende bitten gebruikt van zacht naar minder scherp van dit bit.
En je kan van alles een martel werktuig maken zelf van het zachtste bitje hoe vaak je wel niet mensen ziet rijden die ontiegelijk zitten tezagen mensen met kleine spoortjes die ze der letterlijk instrappen hulpteugels die op een verkeerde manier worden gebruikt enz moet ik nog doorgaan?
Ik vraag niet naar jullie mening.
Als ik mijn paard hier mee wil rijden doe ik dat en wie ben jij om tezeggen dat ik mijn paard misshandel je moest eens weten meisje.
Je haalt echt het bloed onder me nagels vandaan om dit zo tezeggen maar ik hoe het maar netjes.
Want het verziekt het hele topic.
Ik vraag alleen maar of deze der in koper is en als ik mijn paard hier mee wil rijden rij ik haar hier mee en het is maar net hoe je er mee om gaat.
Maar daar ga ik geen worden aan vuil maken iedereen heeft een andere kijk der op over de verzorging op hun paard het rijden van hun paard enz nou en basta laat iedereen lekker in zijn waarden en antwoord gewoon op de vraag en al weet je daar geen antwoord op hou dan gewoon je mond en ga lekker in andere topics reageren.
Wat heb ik nou aan jou post dat jij het zielig vind en om moet scholen dat bepaal ik zelf wel en heb ik dat gevraagt?
Nee....
Had het op ze minst er anders neergezet inplaats van dit prop je niet in een paarden mond ik mag hopen enz.....
Als je wil reageren doe je dat maar via pb en niet via het topic want misschien zijn er wel andere mensen die mij wel kunnen helpen inplaats van in het topic telopen galle.
@Judje
Dankje wel.
@Skess