En een fijn merkzadel...dat gaat bij goed onderhoud wel meer dan 10 jaar mee...met gemak zelfs
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Wanted2003 schreef:Nee, ik ga niet meer voor een Kentaur. Hij zit fijn, maar ik koop liever een duurder zadel met meer kwaliteit, waar ik dus langer mee doe. Laatst is mijn zadel nog opgevuld en ik merk nu dat hij eigenlijk alweer opgevuld moet worden. Aan dat soort dingen merk je gewoon dat hij "op" is.
Ment schreef:Ik zou ook zeker voor Prestige kiezen. Is naar mijn idee echt betere kwaliteit. Heb veel verhalen gehoord over Kentaur dat ze erg snel slijten etc.
Toevallig heb ik mijn Prestige Appaloosa te koop staan, die heeft niet veel wrong, en een redelijk diepe zit. Echt een fijn zadel. Zie mijn onderschrift.
Maar alsnog bedankt !
( die zijn zooo goed )
Wanted2003 schreef:Nee, ik ga niet meer voor een Kentaur. Hij zit fijn, maar ik koop liever een duurder zadel met meer kwaliteit, waar ik dus langer mee doe. Laatst is mijn zadel nog opgevuld en ik merk nu dat hij eigenlijk alweer opgevuld moet worden. Aan dat soort dingen merk je gewoon dat hij "op" is.
kamsel schreef:Zou ook voor de prestige gaan..
Maar als je ook wel geinteresseerd bent in een ainsley waarom neem je die dan niet met verstelbare boom? (wel na laten kijken door zadelmaker of t systeem goed is en of ie past)
casanova schreef:hoi,oudcollega![]()
ik heb 2 prestige(225€,400€ en 2 ainsleys (355 en 500€)liggen..
ga je eens een dagje passen