Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Somebody_ schreef:Ik vind die zilveren strip aan de achterkant minder mooi(dat is zacht uitgedrukt)
Somebody_ schreef:Ik vind die zilveren strip aan de achterkant minder mooi(dat is zacht uitgedrukt)
Sansje schreef:Somebody_ schreef:Ik vind die zilveren strip aan de achterkant minder mooi(dat is zacht uitgedrukt)
Ow dat vind ik dan wel weer meevallen... vind die naden in het blad en de overgang van zitting naar zweetblad te grof zeg maar
sjakie schreef:hebben jullie een foto van de zijkant van jullie zadels zonder ruiter er op? Mag in link
sjakie schreef:hebben jullie een foto van de zijkant van jullie zadels zonder ruiter er op? Mag in link

sjakie schreef:Vanaf wanneer spreken jullie van de oude en de nieuwe versie?
Die naden zijn niet wonderschoon, maar toch ook niet vreselijk lelijk. Heb been genoeg om het te verbergen
Ik maak vanavond even een foto!

Ir111 schreef:Jouw zitting lijkt nog platter dan de mijn nouvel. Wat voor type (zitting) heb jij?

Zien er niet echt mooi uit maar klinkt wel supergoed voor het paard.