MyBarefoot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sodeletuut

Re: MyBarefoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 15:56

Die roze is echt prachtig!!! :D

Ik heb vandaag de zwarte dry-tex gekocht! Ben er ontzettend blij mee! :D

Marlous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-09 17:00

pmarena schreef:
Een Cheyenne DryTex kost 299 euro , een leren Cheyenne kost 449 euro en een MyBarefoot Cheyenne zoals deze , die je zelf samen kunt stellen kost 549 euro. Deze zwart-roze is vanwege de knop dan nog 20 euro duurder , dus 569 euro.

Scheelt dus wel aanzienlijk met de goedkoopste versie , maargoed je hebt dan wel iets helemaal speciaal voor jou naar wens gemaakt , en het is harstikke leuk dat die mogelijkheid er nu is :)

En dan komt alles er nog bij he, pad, fenders, beugels, singel.. ;)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 21:56

Ja dat wel natuurlijk , dat hou je toch :D

Maargoed , een goede pad heb je (nu nog) vanaf 45 euro , neopreensingeltje eraan dan ben je ook met een paar tientjes klaar , of soms passen een oude singel en oude beugelriemen ook nog wel goed.....'t is maar net wat je zelf wilt :)

Marlous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-09 12:39

Tot mijn grooote spijt moet ik mijn droomzadeltje verkopen. Hij ligt toch niet helemaal lekker op mijn pony. Ze is erg rond, waardoor het niet goed op z'n plek kan liggen, het zadel hoort wat meer naar achter, maar dat kan niet, omdat de singel dan niet op z'n plek zit..& hij is toch nog wat te lang voor haar rug.
Ik heb gister op een boomzadel gereden van een vriendin, en ik merkte dat het zoveel beter ging, Jersey liep beter, en ik kon veel beter zitten. M'n benen bleven op zijn plaats, en ik kon lichtrijden zonder haar in de weg te zitten.
Zo jammer :(

Als iemand interesse heeft.... http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=63&t=1143767

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 12:43

:oo Als dat nou eerder was geweest had ik hem meteen van je gekocht, heb nu al een dry-tex.

Wat vreselijk balen voor je zeg.. :\ Succes met de verkoop!