Kwaliteit artikelen van de Decathlon?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

fliam

Re: Kwaliteit artikelen van de Decathlon?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-08 15:43

Fijn dat er zoveel positieve berichten rondom de spullen van de decathlon zijn!

Zelf vond ik het zwarte wedstrijdjasje er aantrekkelijk uizien, evenals de overbroek tegen wind en regen. Ik vind de springschoenen ook erg mooi.

Jilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 16:06

Ik heb van Decathlon eigenlijk alleen maar van die kleinere spulletjes. Halstertouw, crèmekes voor lederonderhoud enz.
Vorige week waren wij er nog en natuurlijk even gaan kijken in de paardenafdeling Lachen ik vond er toen wel leuke halsters hangen (standaard met een longeerlijn aan Verward , ook logisch)
De dekjes vind ik er een beetje raar, met zo'n soort verdikking aan de rug in anti-slip(?) stof.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 16:38

Jilly_Hayco schreef:
Ik heb van Decathlon eigenlijk alleen maar van die kleinere spulletjes. Halstertouw, crèmekes voor lederonderhoud enz.
Vorige week waren wij er nog en natuurlijk even gaan kijken in de paardenafdeling Lachen ik vond er toen wel leuke halsters hangen (standaard met een longeerlijn aan Verward , ook logisch)
De dekjes vind ik er een beetje raar, met zo'n soort verdikking aan de rug in anti-slip(?) stof.

ik denk dat de lijnen niet zo lang zijn als een longeerlijn. Eerder lengte halstertouw. Ik heb ze ook zien hangen, ze lijken wel op longeerlijn.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 16:51

chipieke schreef:
Ik heb heel wat van decathlon, dekens, onderleggers, hoofdstel, zadel... Zeer goede kwaliteit! Gaat ondertussen al drie jaar mee! Alleen de goedkopere rijlaarzen snijden wat langs de benen en qua rijbroeken vind je geen grotere maten (mijn vriend is het slanke type en vind daar geen)
Vorige keer hadden ze daar geweldige halsters! Leuke kleurtjes en motieven en ze slijten niet snel.

Het is goedkoop maar goed.

dat is mijn mazzel, ik ben fan van hun broeken.
ik ben niet breed, en al die rijbroeken zitten gemiddeld net onder mijn bh en te breed om mijn heupen... Clown
ik heb namelijk lange benen en weinig heupen.
halve ruitersportzaak aan mijn kont gehad, met mijn lengte die ik nodig had verzoop ik er in.
maar 1 meegenomen die het best zat.. 1 keer aangehad en nóóit meer. Clown

ik liep bij de decathlon binnen pakte er een uit het rek trok m aan en het zat perfect!
denk je dan dat ik een rijbroek dan 70 euro ga kopen?
ik doe er ook nog eens heel lang mee.. die ene had ik iets van 4 jaar en toen moest ik zo langzamerhand een nieuwe.
liever 5 van de decathlon die heel lang goedblijven dan 1 dure die ik vervloek omdat het totaal niet zit.
buiten dat om heb ik het niet zo op ruitjes en dingetjes dus het verschil zie ik dan ook niet.
zwart is zwart hoor.

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 21:25

heb net op de site gezien dat ze voor heren nieuwe rijbroeken binnenhebben Haha! Ben er een half jaar geleden geweest voor m'n ventje maar toen hadden ze er geen. Zullen blijkbaar gewoon op geweest zijn Haha!

Als je op de site van decathlon kijkt zie je er alles wat je er kunt vinden.

Esther91

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 22:15

In welke winkel was je gaan kijken voor heren rijbroeken?
Ik weet dat ze bij de decathlon in Kerkrade alle herenkleding uit het assortiment gehaald hebben omdat het te weinig verkocht werd. Vaak is wel alles gewoon te bestellen en dan in de winkel af te halen.