Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ik vond er toen wel leuke halsters hangen (standaard met een longeerlijn aan
, ook logisch) Jilly_Hayco schreef:Ik heb van Decathlon eigenlijk alleen maar van die kleinere spulletjes. Halstertouw, crèmekes voor lederonderhoud enz.
Vorige week waren wij er nog en natuurlijk even gaan kijken in de paardenafdelingik vond er toen wel leuke halsters hangen (standaard met een longeerlijn aan
, ook logisch)
De dekjes vind ik er een beetje raar, met zo'n soort verdikking aan de rug in anti-slip(?) stof.
chipieke schreef:Ik heb heel wat van decathlon, dekens, onderleggers, hoofdstel, zadel... Zeer goede kwaliteit! Gaat ondertussen al drie jaar mee! Alleen de goedkopere rijlaarzen snijden wat langs de benen en qua rijbroeken vind je geen grotere maten (mijn vriend is het slanke type en vind daar geen)
Vorige keer hadden ze daar geweldige halsters! Leuke kleurtjes en motieven en ze slijten niet snel.
Het is goedkoop maar goed.
Ben er een half jaar geleden geweest voor m'n ventje maar toen hadden ze er geen. Zullen blijkbaar gewoon op geweest zijn